اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حضور پر اقتدار نیروی دریایی ارتش در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی + ویدیو

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی CTEX توانست بازدیدکنندگان را با ماموریت ها و وظایف مهم این سازمان آشنا کند

به گزارش سایت طلا، نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی CTEX به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه امسال در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این نمایشگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز حضور ی چشمگیر داشت و در حین برگزاری نمایشگاه امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز از نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی «CTEX» دیدار کرد.

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در این نمایشگاه آخرین توانمندی های خود را در حوزه محتوا ،تولید بازی و ساخت تجهیزات نمایش واحد فضای مجازی را ارائه کرد و توانست بازدیدکنندگان را با ماموریت های این سازمان آشنا کند و به عنوان غرفه فعال و پر مخاطب برای تمامی سنین در این نمایشگاه قرار گرفت.

همچنین در این نمایشگاه امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت دریایی امروز به دست عزیزان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از عمق اقیانوسها برقرار شده و همه کشتی های ما تحت اسکورت ،مسیرشان را از مبدا به مقصد و بالعکس در سلامت کامل انجام می دهند.

وی گفت: محدوده حوزه فعالیت نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران به وسعت کل کره آبی کره خاکی می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد