اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ویدویی تکان دهنده از دفن شدن این شهر ایران زیر برف + ویدیو

تصاویر هوایی از وضعیت کوهرنگ پس از بارش برف در ادامه گزارش قابل مشاهده است.

به گزارش سایت طلا، تصاویر هوایی از وضعیت کوهرنگ پس از بارش برف در ادامه گزارش قابل مشاهده است.

طبق گزارشات منتشر شده دیروز ارتفاع برف در کوهرنگ سه متر بود که به واسطه بارش باران، ارتفاع برف به دو نیم متر رسیده است. در برخی خانه‌ها آن قدر ارتفاع برف زیاد است که از درب‌های ورودی حیاط منزل امکان خروج ندارند.

بارش سنگین برف در چهارمحال و بختیاری به خصوص شهرستان کوهرنگ، علاوه بر نشاط اجتماعی مردم، مشکلاتی را هم به وجود آورد؛ از راهدار و نیرو‌های هلال احمر و پاکبان و نیرو‌های شهرداری گرفته تا نیرو‌های سپاه و ارتش و نیرو‌های جهادی همه بسیج شدند تا مردم مشکلات کمتری را داشته باشند.

اما فرسودگی تجهیزات موجود روند خدمت‌رسانی را در نقاط مختلف این استان با اختلال روبرو کرد.

۱۳ بهمن ۱۴۰۱ معاون وزیر کشور به منظور بررسی وضعیت استان چهارمحال و بختیاری در پی بارش سنگین برف سامانه قبل به چهارمحال و بختیاری و شهرستان کوهرنگ سفر کرد تا برای رفع مشکل این استان تدابیر لازم اتخاذ شود.

تجهیزات برف‌روبی چهارمحال و بختیاری تقویت می‌شود

معاون وزیر کشور با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از جهت ماشین‌آلات زمستانی بنیه ضعیفی دارد، گفت: برای تجهیز این امکانات اعتباراتی برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

مهدی جمالی‌زاده اظهار داشت: برای رفع مشکل این استان در کوتاه مدت ماشین‌آلاتی از استان‌های معین به این استان وارد می‌شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که در میان مدت و بلندمدت باید این استان از نظر ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی تقویت شود که در همین خصوص اعتباراتی اختصاص داده می‌شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: تا پایان سال چند سامانه بارشی دیگر در پیش داریم که با تدبیر لازم می‌توان از این نعمت الهی بهره مناسبی گرفت؛ این در حالی است که برای سامانه بارشی اخیر تجهیزات چهارمحال و بختیاری جوابگو نبود و در اکثر نقاط کشور ماشین آلات فرسوده نتوانستند مفید واقع شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد