اونس طلا2337.71
مظنه14,866,000
18 گرم3,431,800
ارزش سکه33,493,098
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,850,000
نیم24,100,000
ربع14,400,000

ساینا و کوییک با چه قیمتی در ونزوئلا عرضه می‌شوند؟

به‌تازگی ۱۰۰۰ دستگاه از محصولات سایپا شامل کوییک، کوییک آر و ساینا اس به ونزوئلا رسیدند؛ اما ساینا و کوییک با چه قیمتی در ونزوئلا عرضه خواهند شد؟

به گزارش سایت طلا، به‌تازگی ۱۰۰۰ دستگاه از محصولات سایپا شامل کوییک، کوییک آر و ساینا اس به ونزوئلا رسیدند؛ اما ساینا و کوییک با چه قیمتی در ونزوئلا عرضه خواهند شد؟

نخستین سری از محصولات سایپا شامل ۱۰۰۰ دستگاه از خودروهای ساینا اس، کوییک و کوییک آر به‌تازگی به ونزوئلا رسیدند و بلافاصله پس از قیمت‌گذاری در یکی از پاساژهای تجاری این کشور به‌معرض نمایش درآمدند.

قیمت ساینا و کوییک در ونزوئلا

بر اساس اطلاعیه‌های فروشی که از این محصولات سایپا در ونزوئلا منتشر شده، سایپا کوییک با قیمت ۱۲ هزار و ۷۵ دلار و ساینا اس نیز با قیمت ۱۵ هزار و ۴۵ دلار در بازار ونزوئلا به فروش خواهد رسید که البته میان قیمت این دو خودرو ۲ هزار و ۹۷۰ دلار اختلاف وجود دارد.

این در حالی است که قیمت کارخانه کوییک در ایران ۱۶۸ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان و قیمت کارخانه ساینا اس در ایران نیز ۱۶۹ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان است که نشان می‌دهد بین آنها فقط ۱ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان اختلاف وجود دارد. از این رو مشخص نیست وجود اختلاف قیمت ۲ هزار و ۹۷۰ دلاری میان این دو محصول در ونزوئلا چیست.

گفتنی است کوییک آر هنوز در ونزوئلا به‌معرض نمایش درنیامده و تعیین قیمت هم نشده است. البته به نظر می‌رسد این خودرو در میان گروه‌های خاصی در این کشور به فروش خواهد رسید. علاوه بر این خودروها، به‌زودی ۲ هزار دستگاه خودرو تارا دستی و دنا پلاس نیز وارد این کشور خواهند شد.

این خودروها به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۸ سوپاپه با استاندارد یورو ۵ مجهز شدند که می‌تواند قدرتی برابر با ۸۷ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن‌متر را به تولید برسانند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

از امکانات این خودروها نیز می‌توان به دکمه الکتریکی صندوق‌پران، چراغ‌های روشنایی روز (ساینا S)، سیستم صوتی MP3 و USB به‌همراه بلوتوث، دماسنج محیط، سنسور هشداردهنده موانع در قسمت عقب خودرو، تنظیم زاویه آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، سنسور هشداردهنده موانع در قسمت عقب خودرو، دو کیسه هوای ایمنی SRS، ترمزهای ABS و EBD اشاره کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد