اونس طلا2299.81
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

مردی که عاشق همسرش است این ۱۰ کار را انجام نمی دهد

ما در سایت طلا، ۱۰ کاری که یک مرد خوب هرگز با همسرش انجام نمی دهد، را برایتان آوردیم.

داشتن یک قلبی دلسوز و مهربان، زیبا است، اما وقتی صحبت از روابط عاشقانه می شود شما نباید اجازه دهید که هرکسی که به شما می گوید عاشقتان است، قلبتان را بشکند و یا شما را تحقیر کند. کسی که شما را واقعا دوست داشته باشد به شما احترام می گذارد.

ما در سایت طلا، ۱۰ کاری که یک مرد خوب هرگز با همسرش انجام نمی دهد، را برایتان آوردیم.

۱.او شما را وادار به مصرف مواد مخدر می کند

افرادی که اعتیاد دارند، توانایی عشق ورزیدن ندارند . هرچه اعتیاد آنها بیشتر باشد، عشق آنها کمتر است زیرا حالات روحی و جسمی آنها دائم در حال تغییر و نوسان است و ثبات اخلاقی ندارند. اعتیاد یک بیماری خود ویرانگر است. مردی که عاشق همسرش است او را وادار به مصرف مواد مخدر نمی کند .

۲. او شما را تهدید فیزیکی، عاطفی یا کلامی می کند

مردی که همسرش را دوست داشته باشد هرگز او را تهدید و یا از او سوء استفاده نمی کند. هر گونه آزار کلامی، جسمی و عاطفی نشان می دهد او عاشق شما نیست. کتک زدن و فحاشی و ... باعث می شود اعتماد به نفس و عزت نفس شما کاهش پیدا کند و به مرور زمان به این سوءاستفاده و آزارها اعتیاد پیدا می کنید.

3. او شما را تحت فشار قرار می دهد تا کارهایی را برای او انجام دهید که دوست ندارید

یکی از نشانه‌های خودمحوری این است که او شما را تحت فشار قرار می‌دهد تا کارهایی را برای او انجام دهید که دوست ندارید و به شما اهمیتی نمی دهد. او با شما مانند یک شی رفتار می کند. اگر احساس همدلی دارید و بسیار بخشنده و فداکار هستید، بیشتر باید مراقب این تله باشید.

۴. او هیچوقت به قول خود عمل نمی کند و یا به شما دروغ می گوید

در چادر زندگی کردن بهتر از زندگی در عمارت با مردی است که نمی توانید به او اعتماد کنید. اساس رابطه عاشقانه، صمیمیت، اعتماد و وفاداری است. بدون اعتماد، هیچ عشقی وجود ندارد. اعتماد اساس رابطه شماست. اگر مردی عاشق همسرش باشد به قول خودش عمل می کند و همیشه حقیقت را می گوید.

۵. او شما را نادیده می گیرد

کسی که واقعا شما را دوست دارد، برایش خاص هستید. او به شما توجه می کند زیرا واقعاً شما را دوست دارد. کسی که شما را نادیده می گیرد و هیچوقت در دسترس نیست، شما را دوست ندارد. این افراد بلوغ عاطفی ندارند و مهم نیست که چقدر خوب هستید یا چه کارهای خوبی انجام می‌دهید، او نمی‌تواند از شما محافظت کند و خوبی شما را نمی بیند.

6. او بی ادب است و نزاکت ندارد

شما به کسی نیاز دارید که یک مرد واقعی باشد. کسی که خصوصا در حضور دیگران با شما بی ادبانه صحبت نکند. یک مرد واقعی شوخی های بی ادبانه و تحقیرآمیز با همسرش نمی کند. اگرچه به عکس العمل خودتان هم بستگی دارد.

۷. هیچ تعهدی به شما و زندگیش ندارد

تعهد نشانه عشق و فداکاری است. اگر شخصی به شما متعهد نباشد، شما را دوست ندارد. مردی که به زندگیش متعهد باشد، وقتی فرزندش یا همسرش بیمار است، برای مراقبت از خانواده اش تمام تلاشش را می کند. یک مرد خوب مهمترین اولویتش همسر و فرزندش است و همیشه احساس مسئولیت می کند.

8. او با شما طوری رفتار می کند که می ترسید نیازهایتان را به او بگویید

یکی از ظالمانه ترین کارهایی که یک مرد می تواند بکند این است که با همسرش طوری رفتار کند که او مجبور شود وانمود کند که هیچ نیاز و آرزویی در زندگی ندارد. همه ما در سطوح عاطفی و فیزیکی نیاز به دوست داشته شدن، قدردانی و مراقبت داریم. شما لایق همسری هستید که با شما مانند گوهری گرانبها رفتار کند.

9. او شما را مورد انتقاد یا تحقیر قرار می دهد

انتقاد نادرست، روحیه افراد را از بین می برد و آن را تضعیف می کند. همه ما از خودمان انتقاد می کنیم و دوست داریم شریک زندگیمان آخرین کسی باشد که از ما انتقاد می کند. یک همسر خوب به جای انتقاد، پیشنهادهای مفید ارائه می دهد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد