اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار طلا به استقبال عید فطر رفت

سایت طلا- همزمان با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و عید فطر، بازار طلای پایتخت از رکود خارج شد و طی چند روز گذشته شاهد رونق بی سابقه ای بود.

به گزارش سایت طلا: در هفته پایانی ماه مبارک رمضان، بازار طلا پس از چند هفته رکود، با رونق و بالارفتن حجم معاملات همراه بود، به طوریکه برخی از فعالان بازار از این روند شوکه شدند، این در حالیست که بازار طلا طی چند هفته گذشته کم رونق گزارش شده بود.

براساس این گزارش، رشد حجم معاملات در بازار طلا، همزمان با رشد بهای جهانی طلا و قیمت طلا در بازار تهران نیز توام گردید، به طوریکه امروز هر مثقال طلای 17 عیار در بازار تهران با 4 هزار تومان رشد به 137 هزار و 100 تومان رسید.

احمد وفادار، رئیس اتحادیه طلا و جواهر نیز در گفتگو با واحد مرکزی خبر، درباره جنب و جوش بازار طلای تهران گفت: بازار سکه و طلا در ماه مبارک رمضان به علت کاهش تقاضا برای خرید در رکود نسبی قرار گرفت، ولی در آستانه عید سعید فطر، به علت جشن های پیش رو که مردم معمولا در این ایام برگزار میکنند و افزایش تقاضا برای خرید سکه و طلا، معاملات این فلز گرانبها افزایش یافته است.

گفتنی است امروز بهای انواع سکه نیز با رشد توام بود و بالارفتن تقاضا برای خرید سکه باعث رشد 4 و 2 هزار تومان سکه طرح قدیم و جدید شد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد