اونس طلا2295.59
مظنه14,981,000
18 گرم3,458,300
ارزش سکه33,752,193
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

جزئیات بازداشت سارق طلافروشی در چند دقیقه

فرماندهی پلیس تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با ۱۰۸ کیلوگرم تریاک خبر داد و همچنین اعلام کرد که سارق طلافروشی خیابان نامجو لحظاتی پس از سرقت دستگیر شد.

به گزارش سایت طلا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ضرغام آذین رئیس پلیس مبارزه با اعلام خبر دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر اظهار داشت: نیروهای پلیس مواد مخدر پایتخت حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهر تهران به یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار کالا، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات، ماموران پس از متوقف کردن خودرو و بازدید از محموله آن، ۱۰۸ کیلو تریاک کشف کردند و راننده خودرو در همان تحقیقات اولیه به انتقال مواد مخدر به شهر تهران اعتراف کرد.

رئیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار داشت: راننده خودرو دستگیر و پس از کشف جزئیات پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز از دستگیری سارق مسلح طلا فروشی محله نامجو لحظاتی پس از سرقت خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در محله نامجو سریعا تیم عملیات کلانتری این محل با تجهیزات کامل به محل اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی با عنوان اینکه در این عملیات با حضور به موقع ماموران در محل سارق خلع سلاح و دستگیر و کیف حاوی طلاهای سرقت شده کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت، ادامه داد: در بررسی های اولیه از متهم تعداد ۶۲ عدد النگوی طلا که لحظاتی پیش سرقت شده بود کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به تخریب شیشه مغازه طلافروشی و سرقت طلاهای از ویترین مغازه اعتراف و کارشناسان میزان طلاهای کشف شده را ۳۵۰ گرم اعلام کردند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه در این حادثه سرعت عمل، هوشمندی و اقتدار پلیس در مدیریت صحنه و دستگیری متهم قابل ملاحظه و مثمرثمر بود، افزود: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده ادامه دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد