اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جت های جنگنده RAF انگلستان فعال شد

جت های جنگنده RAF برای سرنگونی بالن های جاسوسی چینی در حالت آماده باش، قرار گرفت.

جت های جنگنده RAF برای سرنگونی بالن های جاسوسی چینی در حالت آماده باش، قرار گرفت.

ریشی سوناک گفته است که برای محافظت از بریتانیا در برابر هرگونه ماموریت جاسوسی احتمالی از سوی کشورهای خارجی هر کاری که لازم باشد انجام خواهد داد. وی افزود که هواپیماهای انگلیسی در حالت آماده باش هستند تا بالن های جاسوسی چینی را در صورت ورود به حریم هوایی بریتانیا ساقط کنند. او همچنین تأیید کرد که نیروی هشدار واکنش سریع ارتش انگلستان بصورت ۲۴ ساعت برای محافظت از بریتانیایی ها در برابر جاسوسان کمونیست چین در حالت آماده باش است.

او علت این آماده باش نظامی را اینگونه بیان کرد که دیشب، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به خلبان‌ها دستور داده یک «شیء ناشناس» را بر فراز دریاچه هورون در شمال آمریکا ساقط کنند.

ژنرال نیروی هوایی ایالات متحده، گلن وان هرک، گفت که کارشناسان در حال بررسی همه راه‌ها هستند . او افزود که احتمال می دهد که سه شی اخیر مربوط به موجودات فرازمینی باشد. ما همچنان به ارزیابی هر تهدید ناشناخته‌ای، ادامه می‌دهیم و هر کاری که لازم باشد برای حفظ امنیت کشورمان انجام خواهیم داد.

شی ناشناس که توسط جت جنگنده F-16 بر فراز دریاچه هورون ساقط شد، در نزدیکی مرزهای نظامی حساس ایالات متحده در مونتانا پرواز می کرد.

نخست وزیر انگلستان افزود: من نمی توانم در مورد مسائل امنیت ملی وارد جزئیات شوم، اما ما با متحدان خود در تماس هستیم و هر کاری که لازم باشد برای حفظ امنیت کشورمان انجام خواهیم داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد