اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با مردی که برای این ۱۰مورد تلاش نمی کند، ازدواج نکنید

همه افراد دوست دارند اولویت همسرشان باشند. قطعا اگر تلاش بیشتری برای روابطتان انجام دهید ، ازدواجتان هم بیشتر دوام می آورد.

همه افراد دوست دارند وقتی ازدواج می کنند، اولویت همسرشان باشند. قطعا اگر تلاش بیشتری برای روابطتان انجام دهید ، ازدواجتان هم بیشتر دوام می آورد.

ما در سایت طلا ۱۰ کار را برایتان آوردیم که شریک زندگیتان حتما باید آن را انجام دهد تا بتوانید رابطه عاشقانه تان را حفظ کنید.

۱. او باید بتواند در مورد هر چیزی با شما صحبت کند

اگر کسی که می خواهید با او ازدواج کنید نمی تواند مانند یک انسان بالغ در مورد مشکلات و ... با شما صحبت کند بهتر است که از آن رابطه خارج شوید. زیرا اگر ارتباط میانتان بد یا ضعیف باشد، با گذشت زمان ناامید خواهید شد.

۲. او باید از نظر جسمی حضور داشته باشد

آیا وقتی اوضاع سخت می شود یا وقتی به استراحت نیاز دارید ، او از شما دور می شود و وقتی حالتان خوب می شود دوباره برمی گردد؟ این مسئله را نادیده نگیرید. تا زمانی که او نتواند در شرایط سخت در کنار شما باشد ، او آماده ازدواج نیست.

۳. او باید با خانواده اش به خوبی رفتار کند

مگر اینکه مادرش یک فرد وحشتناک یا خواهرش جادوگر باشد. مراقب باشید که او چگونه با زنان دیگر رفتار می کند ، به ویژه زنانی که اعضای خانواده او هستند. به مهربانی و احترام او نسبت به زنان دیگر دقت کنید. از اینکه با مادر و خواهر و اطرافیانش بدرفتاری می کند خوشحال نشوید، دفعه بعد نوبت شماست.

۴. شما باید در مورد بزرگترین مسائل زندگی با او صحبت کنید

اگر به ازدواج فکر می کنید باید در مورد تشکیل خانواده ، امور مالی ، بچه ها ، شغلی ، انتظارات و نیازهای دیگر با یکدیگر صحبت کنید. مردی که می گوید می خواهد با شما ازدواج کند اما این مسائل را هرگز مطرح نمی کند یا هدف مشخصی ندارد، می خواهد شما را فریب دهد و قصد ازدواج ندارد.

۵. او باید از لحاظ مالی برای ازدواج آماده باشد

عشق و دوست داشتن اولویت ازدواج است اما وقتی به آینده نگاه می کنید ، آیا می توانید یک سبک زندگی ساده داشته باشید؟ آیا او کار و شغلی دارد که بتواند از لحاظ مالی زندگیش را تامین کند یا بی کار است؟

۶. او به فکر تغییر شرایط زندگی است و شما واقعاً تلاش او را می بینید

مردی که حرف و عملش با هم تفاوت داشته باشد بعد از ازدواج هم تغییر نمی کند. او باید از طریق حرف و عملش به شما نشان دهد که شما اولویت او هستید.

۷. مرد شما باید از نظر ذهنی پایدار باشد

هر دوی شما باید تلاش کنید رفتارو عادات اشتباهتان را تغییر دهید. به رفتارهایش دقت کنید آیا او سعی می کند فرد بهتری باشد؟ یا فقط قول می دهد و عمل نمی کند؟

او را ۵ یا ۱۰ سال بعد تصور کنید. شما نباید تنها کسی باشید که مسئولیت زندگی را به دوش می کشد.

۸. اخلاق و ارزش های او با شما مطابقت دارد

لازم نیست همه اعتقادات شما با هم یکسان باشد. ارزش ها و باورهایی که دارید باید تقریبا مشابه باشد تا در ازدواج به مشکل نخورید.

۹. وقتی به او احتیاج دارید در کنارتان است

نه فقط گاهی، بلکه همیشه. آیا وقتی به او احتیاج دارید، او می خواهد در کنار شما باشد؟ اگر شما همیشه در کنار او هستید اما او گاهی یا هیچوقت در کنارتان نیست خصوصا وقتی دچار مشکل می شوید، بهتر است این رابطه را رها کنید. تعهد باید دوطرفه باشد.

۱۰. او باید به شما نشان دهد و به شما بگوید که شما را دوست دارد

کارهایش را توجیح نکنید و بهانه هم نیاورید. اگر او نتواند به شما ابراز علاقه کند و به شما با رفتارهایش نشان بدهد که شما را دوست دارد، او مرد ازدواج نیست.

کسانی که نمی توانند عشق و عواطف خودشان را ابراز کنند، همیشه در زندگی به مشکل می خورند. هیچ چیز بدتر از این نیست که یک زن احساس کند همسرش او را دوست ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد