اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سارقان قبل از سرقت دستگير شدند

فرمانده انتظامي استان تهران از دستگيري باند سارقان مسلح كه با طراحي نقشه قصد سرقت از يك طلا فروشي در كرج را داشتند ، خبر داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از ایسنا،سردارعلیرضا اکبر شاهی با اعلام این خبرافزود: درپی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه فردیس، علاوه بر داشتن سلاح گرم با تشکیل باندی اقدام به زورگیری و سرقت‌های مسلحانه می‌کنند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تهران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه 2 تن از متهمان در فردیس مورد شناسایی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم به محل مورد نظر اعزام و با محاصره آنجا، وارد ساختمان شده و در حالی‌که یکی از متهمان را دستگیر کردند، فرد دوم، با در دست داشتن یک قبضه سلاح (کلاشینکف) به واحد نیمه کاره طبقه فوقانی فرار کرد.
اکبرشاهی افزود: متهم متواری قصد درگیری مسلحانه با مأموران را داشت اما وقتی خود را در حلقه محاصره دید، سلاح را به قصد مخفی کردن به پشت بام ساختمان مجاور پرتاب کرده و بعد از آویزان شدن از پنجره طبقه سوم مجتمع، مأموران را تهدید کرد که در صورت نزدیک شدن به وی، خودکشی خواهد کرد که سرانجام با بکارگیری تدابیر لازم، وی قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.
به گفته فرمانده انتظامی استان تهران در بازرسی ازمخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف، تعداد 2 قبضه کلت کمری، 55 بطری مشروبات الکلی خارجی، یک دستگاه خودروی پژو پرشیا مسروقه کشف و ضبط شد.
وی گفت: 2 برادر شرور دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان منتقل شدند.
اکبرشاهی ادامه داد: پس از بازجویی از متهمان، مخفیگاه سه تن دیگر از اعضاء باند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه برادر در کرج دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: در تحقیقات از اعضاء باند سارقان مسلح، مشخص شد که آنان مرتکب سرقت‌های مسلحانه متعددی در تهران، کرج و شهریار شده و قبل از دستگیری قصد سرقت یک طلا فروشی را داشته‌اند و خودرو پرشیا مکشوفه توسط فردی بنام « شاهرخ » مورد سرقت قرار گرفته و در اختیار آنها قرار داده شده است.
اکبرشاهی با اشاره به اینکه در ادامه پیگیری‌ها « شاهرخ » نیز در حالی‌که قصد فرار به یکی از استانهای غربی کشور را داشت در تهران شناسایی و دستگیر شد، خاطر نشان کرد: پرونده متشکله به همراه متهمان تحویل دادسرا شد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد