اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

سفر به کدام کشور خارجی به صرفه تر است؟

قطعا شما هم تا کنون از خودتان پرسیده‌اید که سفر به کدام کشور خارجی به‌صرفه‌تر است؟

قطعا شما هم تا کنون از خودتان پرسیده‌اید که سفر به کدام کشور خارجی به‌صرفه‌تر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کشورهای نسبتا زیادی هستند که می‌توانند سفری به صرفه برای شما رقم بزنند. البته نوع سفر شما نیز اهمیت دارد و باید از همان مرحله خرید بلیط هواپیما تلاش کنید همه چیز را به صورت اقتصادی مدیریت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از این مقاصد اقتصادی آشنا شویم.

بلغارستان، بهشت روی زمین

از جمله جذاب‌ترین کشورهایی که جاذبه‌های طبیعی زیادی را در خود جای داده است بلغارستان است. با سفر به این کشور شما می‌توانید کمی از آسیا و کشورهای خاورمیانه فاصله بگیرید و تجربه جدیدی کسب کنید. در صورتی که به دنبال یک سفر ارزان به این کشور شگفت‌انگیز هستید حتما سفرتان را بگذارید برای دو فصل تابستان و یا زمستان. در غیر این صورت ممکن است با هزینه‌های بالایی برای رزرو بلیط هواپیما، خرید تور مواجه شوید.

البته اشتباه نکنید. سفر ارزان به معنای آن نیست که با کم‌ترین هزینه ممکن در بهترین نقاط دنیا گشت‌وگذار کنید. بلکه به این معنی است که با اقتصادی‌ترین قیمت‌ها و یک بلیط هواپیما ارزان بتوانید بهترین تجربه را از یک سفر خارجی را به دست بیاورید و بهترین خاطره‌های خود را رقم بزنید.

ترکیه، اولین کشوری که به ذهن می‌رسد

برای ما شهروندان ایران، اولین کشور خارجی و اقتصادی که هنگام سفر به ذهنمان می‌رسد ترکیه است. قطعا شما هم در اطراف خود مسافران زیادی دیده‌اید که مدام به ترکیه سفر می‌کنند و تجربه این سفر را به شما هم پیشنهاد می‌دهند. سفر به ترکیه به دلیل دو شهر پر گردشگر و پر از جاذبه استانبول و آنکارا همیشه طرفداران زیادی دارد. همچنین امکان ندارد که برای مقصد محبوبی مثل ترکیه بلیط هواپیما چارتر وجود نداشته باشد. در نتیجه همیشه می‌توانید با بلیط هواپیما چارتر به ترکیه سفر کنید. البته قطعا می‌دانید که برای خرید بلیط چارتر باید گوش به زنگ باشید و قیمت بلیط‌ها را هر روز چک کنید تا بتوانید بهترین بلیط را برای خود خریداری کنید. برای تهیه بلیط هواپیما استانبول می‌توانید همین حالا به سایت و یا اپلکیشن سفرمارکت مراجعه کرده و با مقایسه میان لیستی از بلیط‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.


مالزی، طبیعتی سرسبز

مالزی از زیباترین و جذاب‌ترین کشورهای دنیا است. طبیعت سرسبز و زیبا، آب و هوای معتدل و پربارش و آثار تاریخی متعدد و متنوع تنها برخی از جاذبه‎های مالزی هستند. وجود تنوع نژادی در این کشور می‌تواند یکی از انگیزه‌ها برای سفر شما به این کشور باشد. اقوام مالایی، چینی و هندی، اصلی‌ترین نژادها در مالزی هستند.


این تنوع نژادی باعث می‌شود بتوانید غذاهای لذیذ و متنوعی را در مالزی امتحان کنید که مثلش را جای دیگری نچشیده‌اید. برای سفر به مالزی، رزرو تور را پیشنهاد می‌کنیم.

هندوستان، سرزمین فیل‌ها

هند از کشورهایی است که برای ایرانی‌ها همیشه جذاب بوده است. این کشور، آداب و رسوم و فرهنگ عجیب و خاصی دارد که ایرانیان زیادی را برای سفر ترغیب می‌کند. اکثر گردشگران شیفته این کشور با آداب و رسوم جذاب و سنتی منحصر به فردش هستند. سفر به هند یکی از ارزان‌ترین سفرهای خارجی برای ایرانیان به شمار می‌رود. اگر شما به این کشور سفر کنید هیچ نگرانی بابت هزینه‌های جانبی سفر نخواهید داشت. در صورتی که بدغذا نباشید با ارزان‌ترین هزینه می‌توانید غذا تهیه کنید و غذاهای جذاب هندی را امتحان کنید. برای اقامت نیز می‌توانید به مسافرخانه‌های ارزان‌قیمت در شهر مراجعه کنید. می‌توانید همین حالا بلیط هواپیما دهلی را جستجو و خریداری کرده و سفری لذت‌بخش داشته باشید.

البته یکی دیگر از نکات مهم، سیستم حمل و نقل فعال هند است. شما می‌توانید فقط با یک بلیط ارزان‌قیمت سطح شهر را بگردید. تنها بخش پرهزینه سفر به هند، خرید بلیط هواپیما است. برای کم کردن هزینه سنگین هواپیما روش‌های زیادی وجود دارند.

مثلا شما می‌توانید بلیط هواپیما چارتر بخرید و هزینه سفر خود را نصف کنید. البته اگر در فصل اوج سفر نباشید. اگر مسافر خوش‌شانسی باشید ممکن است بلیط لحظه آخری گیر بیاورید و درصد قابل توجهی از هزینه‌های خود را کاهش بدهید.

گرجستان، همسایه نزدیک

در سال‌های اخیر سفر به گرجستان برای ایرانیان زیادی یک گزینه هیجان‌انگیز به شمار می‌رود چرا که این کشور هم در لیست کشورهایی قرار دارد که مسافران می‌توانند بدون ویزا به آن سفر کنند و تجربه خوشی از سفر خارجی برای خود رقم بزنند. گرجستان در اروپای شرقی واقع شده و محل تلاقی اروپا و آسیاست. این کشور در سواحل دریای سیاه و کوه‌های قفقاز قرار گرفته است. گرجستان از شمال با روسیه، از جنوب با ارمنستان و ترکیه و از غرب هم با دریای سیاه مرزهای مشترک دارد. این کشور نسبتا کوچک است و طبیعتی بسیار متنوع دارد؛ از مناطق کوهستانی گرفته تا مناطق ساحلی، دره‌‌های سرسبز و زیبا. گرجستان در حال حاضر از جمله کشورهای در حال توسعه است و به سرعت در حال پیشرفت است. رونق صنعت گردشگری یکی از دلایل محبوبیت این کشور است و نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد. جالب است بدانید سالانه میلیون‌ها گردشگر به گرجستان سفر می‌کنند!

گرجستان از مقاصدی است که برای سفر به آن می‌توانید بلیط چارتر بسیار ارزان تهیه کنید. باز هم لازم به ذکر است که این در صورتی است که در فصل اوج سفر نباشیم. در فصول اوج گردشگری، بلیط چارتر هواپیما می‌تواند حتی از بلیط هواپیما تفلیس سیستمی هم گران‌تر باشد؛ چرا که تقاضا برای آن بیشتر است. در زمان افزایش تقاضا، چارترکننده معمولا قیمت بلیط را افزایش می‌دهد. پس انتخاب زمان سفر نیز اهمیت زیادی دارد.

سخن آخر

کاملا طبیعی است که به دنبال تورهای مسافرتی خارجی و ارزان‌قیمت باشید که هم تفریح کنید و هم هزینه کمتری برای شما تراشیده شود. سفر با تور با مدیریت بهتر تا حد ممکن هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. اما پیشنهاد می‌کنیم همیشه صرفا به دنبال ارزان‌ترین‌ها نباشید. گاهی اوقات برای کاهش یافتن هزینه‌ها، کیفیت سفر در حدی پایین می‌آید که اصلا به شما خوش نمی‌گذرد و هزینه‌ای که کرده‌اید هدر می‌رود. گاهی هم به دلایلی هزینه‌های جانبی‌ شما آن‌قدر زیاد می‌شود که دیگر سفر مقرون به صرفه نخواهد بود. اگر می‌خواهید هزینه سفر و بلیط هواپیما خارجی خود را کم کنید، تور لحظه آخری گزینه بسیار مناسبی است. تور لحظه آخری مخصوصا در ایام کم سفر رونق زیادی دارد. البته پیدا کردن چنین توری بستگی به شانس شما دارد. کافیست آماده باشید که در اولین فرصت راهی سفر بشوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد