اونس طلا2297.59
مظنه14,836,000
18 گرم3,424,900
ارزش سکه33,425,508
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000
گزارش آگهی

لوکس ترین و بهترین هتل های داخلی ایران را بشناسید

اگر قصد سفر به یکی از مناطق و شهرهای داخل ایران را دارید، بهتر است یک مکان عالی و خاطره انگیز را برای اقامت و استراحت در نظر بگیرید. به همین دلیل قبل از رزرو هتل داخلی بهتر است با چند مورد از بهترین و لوکس ترین هتل‌ های داخل ایران و البته با بهترین روش رزرو هتل آشنا شوید.

اگر قصد سفر به یکی از مناطق و شهرهای داخل ایران را دارید، بهتر است یک مکان عالی و خاطره انگیز را برای اقامت و استراحت در نظر بگیرید. به همین دلیل قبل از رزرو هتل داخلی بهتر است با چند مورد از بهترین و لوکس ترین هتل‌ های داخل ایران و البته با بهترین روش رزرو هتل آشنا شوید.

همچنین اگر قصد رزرو هتل و تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان را دارید، حتما این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله بهترین و لوکس ترین هتل های ایران که از شرایط خوبی برای مسافران برخوردارند را به شما معرفی می کنیم.

معرفی هتل های لوکس و زیبای ایران

هرچند باور عمومی بر این است که هتل‌ های لوکس و دیدنی فقط مختص کشورهای خارجی است. اما در ایران چندین و چند هتل وجود دارند که امکاناتی در سطح هتل های خارجی ارائه می دهند. البته افرادی زیادی هم وجود دارند که پیش از رزرو هتل داخلی و از طریق سایت های معتبر رزرو هتل سعی می کنند بهترین مکان را برای اقامت چند روزه خود بیابند. خوشبختانه تعداد هتل های خوب در ایران کم نیستند. در ادامه این مقاله چند مورد از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

هتل زندیه؛ هتل قدیمی و کلاسیک

اولین مورد هتل کلاسیک زندیه واقع در شهر شیراز است. این هتل 5 ستاره در شیراز با نام هتل زندیه و تلفیق معماری مدرن و سنتی جلوه جالب توجهی دارد. هتل مذکور در سال 1394 افتتاح شد و اکنون به محل اقامت بسیاری از مسافران تبدیل شده است. برخی از امکانات این هتل زیبا و لوکس در شیراز را در زیر بیان کرده ایم.

سوییت های متنوع (سوییت دوتخته، سوییت لوکس، سوییت ماه عسل، سوییت بیزنیس و سوییت زندیه)

حمام سنتی

مجموعه ورزشی

آژانش مسافرتی

رستوران های متنوع (رستوران نگارستان)

گالری صنایع دستی

سالن سمینار

و ....

هتل ارگ جدید در یزد

هتل دیگری که در این مقاله به شما معرفی می کنیم باز هم در یکی از شهرهای قدیمی ایران واقع شده است. هتل ارگ جدید در اولین شهر خشتی جهان یعنی یزد جلوه های جالب توجهی برای مسافران و توریستان فراهم کرده است. این هتل در نزدیکی دخمه زرتشتیان قرار گرفته است.

مهم ترین ویژگی هتل 4 ستاره ارگ جدید یزد معماری تلفیقی آن به صورت نمای آجری و کاهگلی و اتاق های مدرن و جذاب آن است. این هتل دارای 150 اتاق و سوئیت است. به علاوه مکان های دیگری از قبیل سالن های همایش، تالارهای پذیرایی، مراکز تجاری، رستوران ها، زمین والیبال، آرایشگاه و ده ها مورد دیگر از امکانات قابل توجه این هتل مجلل به حساب می آیند.


یاکاموز؛ لوکس ترین هتل در شهر برفی ایران

اردبیل یکی از شهرهای سرد کشورمان میزبان هتلی 5 ستاره با امکانات لوکس و جالب توجه است. هتل یاکاموز امکانات خوبی از قبیل اتاق های دو تخته متنوع (تویین، دبل، ویژه معلولین، لاکچری فیستا، امپریال، رویال، کانکت) و اتاق های و چهار تخته VIP را در خود جای داده است.

ترنج کیش؛ گران ترین هتل در ایران

شاید زمانی بخواهید از تمام لحظه های سفرتان لذت ببرید، بدون اینکه به هزینه های سفر فکر کنید. در این صورت می توانید با رزرو هتل داخلی در کیش از امکاناتی مشابه با بهترین هتل های خارجی لذت ببرید. یکی از هتل های مشهور این جزیره هتل ترنج نام دارد.

ویژگی ها و امکانات هتل ترنج کیش شامل دو فاز ساحلی و دریایی، سوئیت های منحصر به فرد با پنجره های شیشه ای، کافی شاپ سنتی و رستوران های متنوع است. ویژگی جذاب دیگر این هتل سوئیت های فلت، یک خوابه رویال و یک خوابه VIP آن است. این سوئیت ها به صورت بته جقه در کنار هم قرار گرفته اند. تمام بخش های این هتل از طریق یک اسکله چوبی به هم پیوند خورده اند.

گفتیم که هتل یاکاموز یکی از گران ترین هتل های ایران است. البته شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان به کیش تا حدودی از هزینه های سفر خود کم کنید. در هر صورت اقامت در هتل یاکاموز و برخی دیگر از هتل های زیبای کیش از قبیل هتل سورینت مریم کیش تجربه متفاوتی از سفر برایتان رقم خواهد خورد.

برنامه رزرو هتل

احتمالاً به فکر یک برنامه رزرو هتل کامل و جامع هستید. امروزه اینترنت حلال مشکلات است و سایت های متنوعی در زمینه رزرو هتل داخلی و خارجی فعال هستند. برای نمونه سایت فلای تودی با ارائه بهترین و کامل ترین برنامه پرواز همچنین فروش بلیط هواپیما چارتر ارزان به نقاط مختلف کشور اقدامات سفر را برایتان آسان تر می کند.

شما می توانید پیش از رزرو هتل داخلی یا خارجی با پشتیبانی سایت فلای تودی تماس بگیرید و در خصوص انواع پروازها و مهم تر از همه انتخاب هتل مناسب در هر نقطه از کشور اطلاعات کسب کنید.

جمع بندی

تعداد هتل های زیبا و لوکس در ایران کم نیست. در این مقاله فقط به معرفی چند مورد، از جمله هتل های زندیه در شیراز، ارگ جدید یزد، هتل یاکاموز در اردبیل و هتل ترنج کیش اشاره کردیم. تمامی این هتل ها در شمار بهترین و لوکس ترین هتل های ایران قرار می گیرند.

برای رزرو هتل داخلی در شهرهای فوق الذکر می توانید از طریق رزرواسیون آنلاین سایت فلای تودی اقدام کنید. این سایت علاوه بر رزرو هتل داخلی و خارجی، امکانات و خدمات متنوع دیگری از جمله فروش بلیط هواپیما چارتر ارزان، مشاوره و راهنمای انتخاب هتل و خرید بلیط، اطلاع از آخرین قیمت‌ها و .... را به هموطنان عزیزمان در سراسر ایران ارائه می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد