اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش حجم معاملات طلا در روز گذشته

در روز گذشته به علت تعطیلی بانکهای آمریکا و کانادا، مقدار معاملات طلا کاهش یافت و موجب فروکش کردن شور و اشتیاق در این بازار شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، در روز گذشته به علت تعطیلی بانکهای آمریکا و کانادا، مقدار معاملات طلا کاهش یافت و موجب فروکش کردن شور و اشتیاق در این بازار شد.
اما بازارهای سهام همچنان روند مثبتی را در پیش دارند و این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاران بازار طلا را رها کرده و به سمت سهام روی آورند.
بهای یورو در برابر دلار کاهش یافت.

براساس این خبر، نمایندگی مجاز فروش طلا و جواهرات در هند گفت: در طول فصل جشن های عروسی و جشنواره در هند، همچنان تقاضا برای طلا و جواهرات در رده بالایی قرار دارد.
وی گفت: به نظر من تاریخ رکورد نرخ طلا مجددا تکرار خواهد شد و مانند ماه ژوئن که بهای طلا به 1264 دلار در هر اونس رسید، باز هم شاهد رشد نر خ طلا خواهیم بود.
بهای طلا در بازار ایالات متحده با افت 1 دلار با نرخ 1248 دلار و 55 سنت در هر اونس معامله شد. معاملات آتی طلا در بازار آمریکا برای تحویل فوری در ماه دسامبر به 1250 دلار و 6 سنت در هر اونس رسید.

این گزارش حاکیست، رونالد لئونگ، مدیر شرکت چئونگ طلا در هنگ کنگ اعلام کرد: با وجود کاهش ذخایر طلا در بزرگترین صندوق بین المللی مبادلات طلا، تقاضا و سرمایه گذاری در این بازار سیر صعودی دارد.
لئونگ گفت: همانطور که میدانید در حال حاضر فصل جشن است و ما انتظار داریم مقدار معاملات طلا روز به روز افزایش یابد.
افزایش تقاضا در هند در طول فصل جشن، از اواخر آگوست آغاز شده و تا ماه نوامبر طول میکشد.
بزرگترین صندوق بین المللی حمایت از طلا SPDRگفت: مقدار ذخایر این صندوق در روز دوم سپتامبر 1294.908 تن بوده است ولی در روز سوم سپتامبر به 1294.442 تن رسیده است.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد