اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش ذخایر صندوق های بین المللی طلا ونقره

امروز بانکهای آمریکا و کانادا به علت روز بزرگداشت کار تعطیل می باشند و می توان پیش بینی کرد، که بازار طلا امروز روند ملایمی خواهدداشت

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، بهای طلا به دنبال رشد بازارهای سهام در جهان، روند صعودی به خود گرفته است.
سرمایه گذاران همچنان نسبت به سلامت اقتصاد آمریکا تردید دارند و همین موضوع باعث میشود تا طلا را به عنوان بازار امن و مطمئنی انتخاب کنند.

براساس این گزارش، امروز بانکهای آمریکا و کانادا به علت روز بزرگداشت کار تعطیل می باشند و می توان پیش بینی کرد، که بازار طلا امروز روند ملایمی خواهد داشت و در محدوده 1240 تا 1245 دلار در هر اونس در بازارهای دیگر جهان، متغیر خواهد بود.
امروز معاملات طلا کاهش خواهد یافت، زیرا سرمایه گذاران در انتظار روزهای آتی و مقدار تغییرات طلا هستند.
بهای طلا در روز جمعه در بازار آمریکا با نرخ 1252 دلار و 20 سنت آغاز به کار کرد ولی پس از اعلام گزارش کارهای غیر کشاوری و آمار خوب اشتغال در بخش خصوصی، نرخ طلا در این بازار با رقم 1247 دلار و 90 سنت در هر اونس بسته شد.
در اواخر ماه ژوئن به دلیل بحران اقتصادی و ترس سرمایه گذاران نسبت به بازارهای جهانی، بهای طلا رکورد 1264 دلار در هر اونس را به نام خود زد.

این گزارش حاکیست، اونگ یی لینگ، تحلیلگر سرمایه گذار دربازار سنگاپور گفت: به نظر من بهای طلا در محدوده 1240 تا 1250 دلار در هر اونس متغییر خواهد بود.
معاملات آتی ایالات متحده برای تحویل در ماه دسامبر با کاهش 1 دلار و 9 سنت با 1249 دلار و 2 سنت در هر اونس معامله شد.
بزرگترین صندوق بین المللی مبادلات طلا SPDR گفت: این صندوق مقدار منابع خود را که در تاریخ 3 سپتامبر 1294.908 تن بوده، به 1294.442 تن کاهش داده است.
در 29 ژوئن، بالاترین ذخایر این صندوق به 1320.436 تن رسیده بود.

شایان ذکر است، بزرگترین صندوق حمایت از مبادلات نقره SLV اعلام کرد: ذخایر این صندوق در تاریخ 3 سپتامبر به 9280.40 تن رسیده بود که در حال حاضر به 9276.73 تن تقلیل یافته است.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد