اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این ۶ ملک شهرداری تهران فروخته می شود + آدرس و مشخصات

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز با مجوز واگذاری و فروش ۶ ملک شهرداری تهران در مناطق مختلف موافقت کردند.

به گزرش سایت طلا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز با مجوز واگذاری و فروش ۶ ملک شهرداری تهران در مناطق مختلف موافقت کردند.

امروز در جریان یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران، بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص مجوز فروش، انجام معاملات و واگذاری ۶ فقره املاک متعلق به شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت. در این باره لازم به ذکر است که یک فوریت این لایحه در جلسه ۱۲۴ شورای شهر تهران به تاریخ چهارم بهمن ماه سال جاری به تصویب رسیده بود.

امروز بعد از توضیحات لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری، بررسی شرایط فروش ۶ ملک اشاره شده در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

این ۶ ملک که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفتند عبارتند از:

مجتمع تجاری اداری واقع در خیابان شهید باهنر، نرسیده به تقاطع نجابت‌جو، مجتمع تجاری مژده با وضعیت سند قرارداد مشارکت و تقسیم نامه مبلغ برآورد اولیه یک هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان قیمت گذاری شد.

دومین ملک بیمارستان واقع در منطقه دو، بلوار فرحزادی، بالاتر از سه‌راه ایوانک، بیمارستان آتیه با کاربری خدماتی با وضعیت قرارداد مشارکت و تقسیم نامه براساس برآورد مبلغ اولیه آن یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان.

سومین ملک مجتمع تجاری پارکینگ واقع در منطقه دو، بلوار فرحزادی، نبش خیابان طاهرخانی، پروژه پارکینگ طبقاتی گرات با کاربری تجاری پارکینگ با وضعیت قرارداد مشارکت و مبلغ برآورد اولیه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان.

چهارمین ملک که ۱۱ قطعه زمین در منطقه ۱۸ احمدآباد مستوفی واقع شده، خیابان قلمستان با کاربری مختلط با وضعیت سند شش ‌دانگ و قیمت ۶۰۰ میلیارد تومان.

ملک پنجم نیز مجتمع مسکونی تجاری واقع در منطقه ۲۰، خیابان شهید رجایی، روبروی خیابان ۱۳ آبان، مجتمع مسکونی تجاری خلیج فارس با کاربری مسکونی تجاری با وضعیت سند شش دانگ به ارزش ۵۱۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شد.

زمین واقع در منطقه ۲۱ بزرگراه شهید لشکری کیلومتر ۲۱، روبروی نفت پارس با کاربری صنعتی ۵ با وضعیت سند ۶ دانگ و ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش گذاری شد.

پس از ارائه توضیحات از سوی معاون شهردار و همچنین اظهارات اعضای شورای اسلامی شهر تهران، این ۶ ملک بر اساس قیمت کارشناسی تهاتر خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد