اونس طلا2382.89
مظنه16,636,000
18 گرم3,840,400
ارزش سکه37,480,908
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,800,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

بازگشت بورس به مدار صعود

بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و شاخص‌های این بازار سبزرنگ شدند. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۱۶ هزار و ۸۷۳ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۶ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش سایت طلا،شاخص کل بورس امروز با ۱۶ هزار و ۸۷۳ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۵۶ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با صعودی ۶۴۰۲ واحدی در رقم ۴۸۶ هزار و ۴۰ واحد ایستاد.

در این بازار ۵۱۵ هزار معامله به ارزش ۷۳ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال انجام شد.

در این بازار ۷۶ درصد نمادها مثبت و ۲۴ درصد آنها منفی بودند که از میان آنها فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملی، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۱۷۳ واحد افزایش داشت و به ۲۰ هزار و ۲۳۵ واحد رسید.

در این بازار بیش از پنج میلیارد و ۸۳۸ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۳۰۵ هزار و ۱۴ نوبت بود.

پلیمر آریاساسول (آریا)، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، بانک دی (دی) و پالایش نفت شیراز (شراز) تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند.

همچنین بیمه پاسارگاد (بپاس)، مدیریت انرژی تابان هور (وهور)، اعتباری ملل (وملل)، پویا زرکان آق دره (فزر) و نیروگاه زاگرس کوثر (بزاگرس) با تاثیر منفی بر این شاخص همراه بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد