اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرط عشقی برای عرضه خودروهای وارداتی در بورس

رییس سازمان بورس با بیان اینکه اگر مدلی ارائه شود که ریسک عرضه خودروهای خارجی از بین برود با آن موافقت خواهیم کرد، گفت: قطعا نرخ ارز می‌تواند بر شاخص اثرگذار باشد اما بلافاصله تاثیرگذار نیست.

به گزارش سایت طلا، مجید عشقی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا با وجود افزایش نرخ دلار شاخص بورس به کمتر از یک میلیون و 600 هزار واحد رسیده است، گفت: قطعا نرخ ارز می‌تواند اثرگذار باشد. این مسئله روی سود آوری تاثیر دارد اما بلافاصله تاثیرگذار نیست.

وی افزود: فروش شرکت ها بالارفته اما هزینه های آنها نیز افزایش یافته است.

رایزنی با نمایندگان در جهت منافع شرکت های بورسی

عشقی در پاسخ به سوالی در مورد انتقادات فعالان بورس نسبت به لایحه بودجه گفت: افزایش هزینه های شرکت های بورسی قطعا تاثیر دارد. در حال رایزنی با مجلس هستیم و نزدیک به 40 پیشنهاد در این خصوص ثبت شده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد جاماندگان سهام عدالت گفت: این موضوع در حوزه سازمان خصوصی سازی است ما تنها اسامی را از این سازمان دریافت می‌کنیم. این کار متوقف نشده و جلسات در حال برگزاری است.

موافقت بورس با فروش خودروهای خارجی به شرط حذف ریسک عدم تامین

رییس سازمان بورس در مورد فروش خودروهای وارداتی در بورس کالا گفت: لیست های خاصی برای این موارد وجود دارد. اگر تحویل به موقع انجام نشود ایجاد مشکل خواهد کرد. باید به نحوی ریسک را مدیریت کنیم اما اگر مدلی ارائه شود که ریسک عرضه از بین برود با آن موافقت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد