اونس طلا2232.37
مظنه14,306,000
18 گرم3,302,500
ارزش سکه32,231,418
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

وعده رادان برای شنیدن خبرهای خوب از پلیس در روزهای آینده

فرمانده فراجا اعلام کرد که به زودی خبرهای خوبی از مجموعه انتظامی کشور به گوش مردم خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا ، هفدهم دی ماه امسال بود که مقام معظم رهبری در حکمی سردار احمدرضا رادان را به عنوان فرمانده فراجا منصوب کرد. ایشان در این حکم «جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن، جلب رضایت مردم عزیز در حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی» را مورد توصیه قرار داده و بر «ارتقاء توانائی‌های سازمان و صیانت از شأن کارکنان و پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت» تاکید کردند. موضوعی که توجه به در روزهای اخیر از سوی فرمانده فراجا مورد تاکید قرار گرفته است.

در همین راستا نیز، امروز دوشنبه، ۱۰ بهمن ماه، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در حاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس پایتخت با حضور در جمع خبرنگاران پاسخی کوتاه به دو پرسش خبرنگاران درباره اقدامات پلیس برای مبارزه با سرقت و ارتقا توان پلیس داد و گفت:‌ «به زودی صحبت‌های بیشتری با خبرنگاران مطرح خواهم کرد، اما در حال حاضر باید بگویم که مردم عزیز در آینده نزدیک خبرهای خوبی از پلیس خواهند شنید.»

با توجه به اظهارات اخیر فرمانده فراجا درباره سرلوحه قراردادن توصیه‌های مقام معظم رهبری و نیز برنامه‌ریزی برای مقابله با جرم سرقت، به نظر می‌رسد که یکی از اولویت‌ها و خبرهای خوب پلیس اجرای طرح‌های ویژه برای مبارزه سرقت و جرائمی است که سبب ایجاد نگرانی برای مردم شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد