اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 9 بهمن

جدیدترین قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف به شرح زیر است.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی به قیمت43574 تومان رسید. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 43143هزار تومان تعیین شد

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی ملی 47402 و نرخ خرید یورو در این صرافی 46933 اعلام شد.

نرخ یورو در صرافی‌های بانکی افزایش و دلار ثابت ماند

نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز (یکشنبه، نهم بهمن‌ماه) ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۳۵۶ تومان معامله شد. قیمت دلار نسبت به دیروز ثابت و یورو ۳۰ تومان افزایش داشت.

نرخ خرید هر اسکناس دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۳۰ هزار و ۴۱۶ تومان و نرخ فروش آن ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان است. نرخ خرید هر اسکناس یورو ۳۳ هزار و ۵۶ تومان و نرخ فروش آن ۳۳ هزار و ۳۵۶ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه معاملات امروز، حواله دلار به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته و حواله یورو ۳۰ هزار و ۹۷۳ تومان معامله شد.

امروز؛ یکشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ بنا به اعلام سایت بازار متشکل ارزی در ساعت 15:15؛ هر اسکناس دلار آمریکا در بازار متشکل ارزی ۴۳ هزار و 97 تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین قیمت هر اسکناس یورو در بازار متشکل ارزی 46 هزار و 955 تومان بود.

به گزارش سایت طلا،صبح امروز یک‌شنبه 9 بهمن ماه با شروع به کار بازار متشکل ارزی، نرخ دلار صرافی‌ها 43 هزار و 75 تومان و قیمت یورو 46 هزار و 900 تومان اعلام شده است.

طبق اعلام بانک مرکزی، از روز 1401/11/04 کلیه صرافی‌ها مجازند نسبت به فروش ارز به‌صورت اسکناس با نرخ منتشرشده تحت عنوان "آخرین نرخ صرافی‌ها" در سایت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران به‌آدرس www.ice.ir اقدام نمایند.

جدیدترین نرخ رسمی ارز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد