اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خودروی جدید مدیران خودرو به بازار می آید + قیمت و ویدیو

آریزو ۵ پرو توربو شارژ ، جدیدترین سدان شرکت چری است که احتمالا تحت نام ام وی ام و با عاملیت مدیران خودرو به بازار ایران می‌آید. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت Chery MVM Arrizo 5 Pro همراه می‌شویم.

به گزارش سایت طلا، آریزو ۵ پرو توربو شارژ ، جدیدترین سدان شرکت چری است که احتمالا تحت نام ام وی ام و با عاملیت مدیران خودرو به بازار ایران می‌آید. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت Chery MVM Arrizo 5 Pro همراه می‌شویم.

خانواده چری آریزو ۵ پرو اکنون میزبان یک عضو جدید است. قبلا با مدل‌های توربو شارژ، تنفس طبیعی، اسپرت، پلاس، برقی و جی تی در سری ام وی ام آریزو ۵ آشنا شده بودیم و اکنون وقت آن رسیده تا به سراغ مدل پرو یا بهتر بگوییم، نسخه فیس لیفت و توربو شارژ آن برویم. اما پیش از هرچیزی از شما دعوت می‌کنیم تا با یک ویدیو، طراحی ظاهری و کابین چری آریزو ۵ توربو پرو را بهتر بشناسید.

در حالی که همه ما منتظر بودیم تا چری آریزو ۵ جی تی توربو شارژ وارد کشور شود، مدیران خودرو در یک اقدام غیر منتظره و غافلگیر کننده، نسخه پرو را به خیابان‌های ایران فرستاد! اما این نسخه در برابر آریزو ۵ توربو قدیمی و نسخه تنفس طبیعی یا حتی فونیکس آریزو ۵ برقی چه تفاوت‌هایی دارد؟

طراحی ظاهری و ابعاد چری آریزو ۵ پرو توربو شارژ

ام وی ام آریزو ۵ پرو توربو شارژ فیس لیفت جدید مدیران خودرو در برابر نسخه‌های پیشین خود، حداقل از نظر ظاهری، آنچنان تفاوتی ندارد! البته اگر کمی دقت کنید، در نمای عقبی می‌توانید سیستم اگزوز دوکاناله را پیدا کنید که به احتمال زیاد، فقط یکی از‌ آن‌ها برای لوله اگزوز واقعی است!

مشخصات فنی ، امکانات و آپشن های چری آریزو ۵ پرو فیس لیفت توربو شارژ مدیران خودرو

ام وی ام آریزو 5 Pro جدید در زیر کاپوت خود میزبان یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری است که می‌تواند 114 اسب بخار قدرت (در دور موتور 6150RPM) و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور (در دور موتور 3800RPM) را از طریق یک گیربکس دستی 5 سرعته یا اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلویی منتقل کند. همچنین بد نیست بدانید که این پیشرانه از نوع ACTECO DVVT به حساب می‌آید که علاوه بر کاهش مصرف سوخت و آلایندگی محیطی، توان بهینه‌تری را هم به راننده هدیه می‌دهد و با استاندارد آلایندگی یورو ۵ هم هماهنگ است. این پیشرانه را قبلا در آریزو ۵ پلاس هم دیده بودیم و مصرف سوخت آن در حالت ترکیبی، به کمتر از ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسید.

قیمت و تاریخ رونمایی چری آریزو 5 Pro فیس لیفت جدید مدیران خودرو

​طبق گزارش‌های رسمی از سایت چری، اکنون قیمت ام وی ام آریزو ۵ پرو فیس لیفت توربو شارژ در بازه ۱۶ تا ۱۷ هزار دلار قرار دارد که بعد از واردات به ایران، احتمالا قیمت این سدان چینی به ۱.۲ میلیارد تومان جهش کند. گفتنی است که هم اکنون قیمت نسخه‌های کارکرده چری آریزو 5T در بازار ایران تقریبا بین 790 تا 920 میلیون تومان قرار دارد. همچنین باید گفت که خودرو چری آریزو ۵ پرو فیس لیفت مدیران خودرو ، هم اکنون با پلاک گذر موقت در ایران است و انتظار می‌رود که پس از طی کردن مراحل اداری خود و کسب مجوزهای لازم، تا اوایل سال آینده به طور رسمی، راهی نمایندگی‌های مدیران خودرو شود.

در ادامه به برخی از امکانات و آپشن‌های ام وی ام آریزو ۵ پرو توربو شارژ جدید مدیران خودرو نگاهی خواهیم داشت:

سیستم ترمز دیسک برای هر چهار چرخ به همراه سیستم توزیع نیروی ترمز EBD

سیستم کنترل پایداری ESP

دوربین دنده عقب و سنسور پارک

۶ کیسه هوا

کمربند ایمنی ۵ نقطه‌ای

نمایشگر مولتی مدیا ۸ اینچی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی

کروز کنترل

سیستم حرکت در سربالایی

سانروف برقی

کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل از روی فرمان

رینگ‌ آلومینیومی ۱۷ اینچی

استارت کی لس و سیستم ورود بدون کلید

گرم کن صندلی برای سرنشینان جلو

صندلی برقی برای راننده

تریم روکش چرم برای صندلی‌ها و داشبورد

آینه‌های بغل با تنظیم برقی

کابین و طراحی داخلی در ام وی ام Arrizo 5 Pro فیس لیفت جدید

اتاق چری آریزو 5 Pro فیس لیفت توربو شارژ جدید مدیران خودرو نسبت به نسخه‌های قبلی خود کاملا متفاوت است. آرایش دریچه‌های سیستم تهویه هوا اکنون در حالت افقی قرار دارد و فرمان اسپرت D کات هم به آن اضافه شده. همچنین ارتفاع اهرم دنده هم کمی پایین‌تر آمده است. البته همچنان از پشت آمپر دیجیتال یا هدآپ دیسپلی هیچ خبری نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد