اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ترفندها توجه مردها را به خودتان جلب کنید

خجالتی بودن نباید باعث شود که از مردی که دوستش دارید، دور شوید. اگر خجالتی باشید، نمی توانید به کسی که دوستش دارید نزدیک شوید.

خجالتی بودن نباید باعث شود که از مردی که دوستش دارید، دور شوید. اگر خجالتی باشید، نمی توانید به کسی که دوستش دارید نزدیک شوید. افراد درونگرا، بسیار باهوش هستند اما گاهی اوقات جسارت این را ندارند که احساسشان را به کسی ابراز کنند.

لازم نیست خودتان را خیلی به چالش بکشید. ما در سایت طلا چند ترفند آسان برایتان آوردیم تا با استفاده از آنها بتوانید توجه مردی که دوستش دارید را به خودتان جلب کنید.

۱.ارتباط چشمی برقرار کن

ارتباط چشمی یکی از ساده‌ترین و ظریف‌ترین راه‌هایی است که از طریق آن می توانید به یک مرد بفهمانید که به او علاقه دارید. به او خیره نشوید فقط یک نگاه کوتاه اما مستقیم کافی است تا به شما نزدیک شود.

۲. لبخند بزنید

هنگامی که به چشم هایش نگاه می کنید، با یک لبخند زیبا و کاملا خونسرد به جای دیگر نگاه کنید. اگر او باهوش باشد، متوجه می شود که شما او را دوست دارید .

با این ترفندها توجه مردها را به خودتان جلب کنید

۳. از او یک سوال بی ربط بپرسید

یکی از بهترین راه‌ها برای نزدیک شدن به یک پسر این است که از او سؤالی بی ربط بپرسید یا در مورد چیزی از او کمک بگیرید.از این ترفند برای شروع گفتگو استفاده کنید. اگر واقعا به کمک نیاز داشته باشید و از او بخواهید به شما کمک کند، عالی است. بعد از اینکه سر صحبت را باز کردید نباید سکوت کنید چون به هیچ جایی نمی رسید!

۴. در مورد چیزی اظهار نظر کنید

اگر در کنار او ایستاده اید و در اطرافتان اتفاقی می افتد که نظرتان را به خودش جلب می کند، سعی کنید با یک شوخی او را بخندانید و یا یک خاطره کوتاه تعریف کنید.

۵.مسائل را خیلی جدی نگیرید

این نکته بسیار مهم است. اگر خودتان را به چالش می کشید تا برخی از این روش های ساده را امتحان کنید و او علاقه ای به شما ندارد یا به حرف هایتان اهمیت نمی دهد، اشکالی ندارد! اون مال شما نیست به احتمال زیاد کسی را دوست دارد یا مجرد نیست، بنابراین برایتان مهم نباشد و ناراحت نشوید.

بخاطر بی توجهی دیگران ارزش خودتان را پایین نیاورید و یا خودتان را سرزنش نکنید. به زندگیتان ادامه دهید. همین که توانستید با این چالش روبرو شوید و این جسارت را پیدا کنید، پیشترفت خوبی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد