اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

زنان عاشق مردانی هستند که این 4 خصوصیت را دارند

همه مردها در سراسر جهان برای درک و برقراری ارتباط با زنان تلاش می کنند.

همه مردها در سراسر جهان برای درک و برقراری ارتباط با زنان تلاش می کنند. اما چرا هیچکس واقعاً به آنها یاد نمی دهد که چگونه این کار را انجام دهند؟

ما در سایت طلا ۴ واقعیت اساسی را که برای درک و برقراری ارتباط با زنان به آن نیاز دارید برایتان آوردیم.

۱. ساختار مغز مردان و زنان با یکدیگر متفاوت است

زنان در مغزشان یک مرکز ارتباطی دارند که از نظر فیزیکی ۲،۵ برابر بزرگ‌تر از مردان است. این بخش به آنها توانایی بیشتری برای ابراز احساسات می‌دهد. آنها می توانند احساسات افراد را از طریق نگاه کردن به چهره شان تشخیص دهند اما مردان این توانایی در خواندن احساسات را ندارند.

۲. برای پیدا کردن یک زن خوب نیازی به ثروتمند بودن ندارید

زنان برای ثبات و امنیت و رفاه ارزش قائل هستند و شما با یک وضعیت مالی نسبی هم می توانید زنی که به دنبال عشق واقعی است را پیدا کنید.

در رسانه‌های اجتماعی، خوشبخت‌ترین زوج‌ها آنهایی هستند که خانه و ماشین دارند و... اما واقعیت این است که زنی که عاشق شما و زندگیش باشد، برای شخصیت شما بیشتر از کیف پولتان ارزش قائل است. اما فراموش نکنید که وضعیت مالی باید نسبی و خوب باشد، شما نباید انتظار داشته باشید که او در هر شرایطی در کنار شما بماند.

۳. زنان نیز مانند شما انسان هستند

همه ما انسانیم و هیچ انسانی بی عیب و نقص نیست. مهم نیست چقدر پول و موقعیت دارید و یا زیبا هستید. آنها مریض می شوند، خسته می شوند، نا امید می شوند و ... اینکه از آنها انتظار داشته باشید همیشه خوشحال و پر انرژی و آرام باشند، انتظار خودخواهانه ای است. شما فقط وقتی می‌توانید با زنان بهتر ارتباط برقرار کنید که بفهمید او هم مثل شما خواسته‌، نیاز، ترس‌، عشق‌ و ناامنی‌ دارد.

۴. او می‌خواهد که شما جنتلمن باشید

بسیاری از مردان فکر می‌کنند که در این زمانه، زنان دیگر به مرد نیاز ندارند . آنها دیگر تلاش نمی کنند که زنان را برای شام بیرون ​​ببرند یا در را برایشان باز کنند. اینکه یک زن شاغل است، به این معنی نیست که او دوست دارد همیشه کارهایش را خودش انجام دهد.همه زنان چه شاغل و چه خانه نشین، عاشق مردان جنتلمن هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد