اونس طلا2302.52
مظنه14,606,000
18 گرم3,371,800
ارزش سکه32,907,318
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

ویدئویی از حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری فرد مهاجم به سفارت آذربایجان خبر داد.

به گزارش سایت طلا،سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اعلام خبر دستگیری فردی که صبح امروز با سلاح گرم به سفارت آذربایجان حمله کرده بود، گفت: این فرد صبح امروز با ورود به سفارت آذربایجان با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: با سرعت عمل پلیس، فرد مهاجم بلافاصله دستگیر و تحقیقات از وی ادامه دارد.

رحیمی با اشاره به اینکه این فرد به همراه دو فرزند خردسال خود وارد سفارت شده است، تصریح کرد: در تحقیقات اولیه، فرد مهاجم انگیزه خود را مشکلات شخصی و خانوادگی اعلام کرده است.

به گزارش سایت طلا، وزارت امور خارجه آذربایجان نیز در این خصوص در بیانیه ای اعلام کرد که در 27 ژانویه، حدود ساعت 8:30 صبح، حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران انجام شد. مهاجم به بخش امنیتی سفارت نفوذ کرده و با اسلحه کلاشنیکف رئیس سرویس امنیتی سفارت را کشت. 2 مامور امنیتی سفارت هنگام دفع حمله مجروح شدند. وضعیت آنها رضایت بخش است.

قاضی شهریاری: انگیزه فرد مهاجم شخصی بود

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت:فرد مهاجم به سفارت آذربایجان در تحقیقات اولیه مدعی است انگیزه‌اش از حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران کاملا شخصی بوده است.

در تحقیقات اولیه متهم مدعی شده است: فروردین ماه امسال همسرم به سفارت آذربایجان به تهران مراجعه کرده و دیگر به منزل مراجعه نکرده است.

وی انگیزه خود به سفارت جمهوری آذربایجان را اینگونه بیان می‌کند که در مراجعات مکرر به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران هیچ پاسخی از آنها دریافت نمی‌کردم و تصور می‌کردم همسرم در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حاضر است و حاضر به دیدار با من نیست.

امروز صبح تصمیم گرفتم با اسلحه کلاشینکفی که از قبل تهیه کرده بودم به سفارت مراجعه کنم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد