اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

باند حرفه اي سارقان طلاجات در تبريز متلاشي شد

تبريز- معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي از شناسايي و دستگيري عاملين سرقت هاي سريالي زيور آلات و طلاجات دختر بجه ها در تبريز خبر داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از ایرنا، روز شنبه 89/6/13، سرهنگ 'صمد فرامرزی' اظهار داشت : در پی اعلام شکایات مبنی بر سرقت طلا و زیورآلات دختر بچه ها در حین بازی در چند محله تبریز توسط موتورسوارانی ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از مدتی مراقبت و کنترل نامحسوس در محلاتی که بیشتر سرقت ها در آن اتفاق افتاده بود بدنبال تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر سرقت ناموفق طلا و زیور آلات دختر بچه ای که در داخل کوچه مشغول بازی بود مأموران کلانتری 13 تبریز به محل اعزام و پس از مدتی تعقیب و گریز متهم به نام صمد – ح که با استفاده از موتورسیکلت از محل متواری شده بود را دستگیر کردند.
سرهنگ فرامرزی گفت: متهم در بازجوئی ها به ارتکاب 24 فقره سرقت طلا و زیورآلات دختر بچه ها اعتراف و اقرار کرد که اموال مسروقه را با همدستی سه نفر مالخر به فروش رسانده که بلافاصله هر سه نفر شناسایی و پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شدند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد