اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شاخص بورس در معاملات امروز صعودی شد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه، ۳ بهمن‌ماه با یک هزار و ۲۴ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۶۵۳ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش سایت طلا،شاخص کل بورس روز خود را با روند صعودی آغاز کرده بود اما در نهایت نامه شورای رقابت درمورد ممنوعیت عرضه‌ خودرو در بورس کالا باعث فشار فروش و کاهش سرعت صعود بورس شد. در نهایت این شاخص با ۱۰۲۴ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۶۵۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم وزن ۲۷۶۳ واحد افزایش یافت و به رقم ۵۲۲ هزار و ۷۰۰ واحد رسید.

در این بازار ۶۹۱ هزار معامله به ارزش ۸۳ هزار و ۱۳۹ میلیارد ریال انجام شد.

۴۲ درصد نمادهای بازار بورس مثبت و ۵۸ درصد منفی بودند و ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی بلوعلی سینا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۸۸ واحد افزایش داشت و به ۲۱ هزار و ۳۵۱ واحد رسید. در این بازار بیش از هشت میلیارد و ۶۶۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۵۰۴ هزار و ۵۳ نوبت بود.

پتروشیمی مارون (مارون)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، زغال سنگ پرورده طبس (کزغال) و تولید نیروی برق دماوند (دماوند) تاثیر مثبت بر این شاخص داشتند.

در مقابل سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، پویا زرکان آق دره (فزر)، اعتباری ملل (وملل)، بهمن دیزل (خدیزل)، مدیریت انرژی امید تابان هور (وهور) و بیمه پاسارگاد (بپاس) با تاثیر منفی بر این شاخص همراه بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد