اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز یکی از پربازدیدترین نمایشگاههای کشور

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان پتانسیل های بالای نمایشگاه طلا و جواهر شیراز، این نمایشگاه را یکی از پربازدیدترین نمایشگاههای طلا و جواهر کشور عنوان کرد.

به گزارش سایت طلا،نادر بذرافشان برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر شیراز را فرصتی مغتم برای صنعت طلا و جواهر کشور برشمرد و گفت: طی سالهای اخیر نمایشگاه طلا و جواهر شیراز از استقبال خوبی برخوردار بوده است که این حجم از بازدید می تواند یکی از نقاط قوت نمایشگاه طلا و جواهر شیراز باشد.

وی شهر شیراز را از شهرهای مهم و تاثیرگذار کشور دانست و افزود: شیراز و استان فارس ظرفیت و پتانسیل بالایی برای فعالیت در زمینه طلا و جواهر داراست و این شهر می تواند به قطب طلایی جنوب کشور تبدیل گردد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: مجاورت با استانهای جنوبی کشور این امکان را برای شیراز فراهم کرده که حتی به دروازه های صادراتی طلا و جواهر در حوزه کشورهای خلیج فارس نیز تبدیل گردد.

بذرافشان نمایشگاه طلا و جواهر شیراز را زمان مناسبی دانست که روسا و فعالین طلا و جواهر کشور ضمن بازدید از این نمایشگاه، دور هم جمع شده و درباره مهمترین موضوعات و چالشهای صنف و صنعت طلا و جواهر گفتگو و تصمیم گیری کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه طلا ،جواهر ،نقره و گوهر سنگهای شیراز از تاریخ ۴ لغایت۷ بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد