اونس طلا2314.86
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

بدنتان را با این ۹ ماده غذایی سم زدایی کنید

اگر به دنبال یک روش طبیعی برای سم زدایی بدنتان هستید، این ۹ ماده غذایی را هرگز فراموش نکنید.

بسیاری از غذاهای غنی از ویتامین و آنتی اکسیدان به پاکسازی و سم زدایی بدنتان کمک می کند. این غذاها نه تنها سموم را دفع می کنند، بلکه مواد مغذی مورد نیاز بدنتان را نیز فراهم می کنند. اگر به دنبال یک روش طبیعی برای سم زدایی بدنتان هستید، این ۹ ماده غذایی را فراموش نکنید.

مارچوبه

مارچوبه یک آنتی اکسیدان قوی است که منبع فیبر، فولات، آهن و ویتامین های A ، C، E و K است . این ماده غذایی برای افراد مبتلا به فشار خون بالا بسیار مفید است. مارچوبه به پاکسازی کلیه و مثانه کمک می کند.

کلم بروکلی

کلم بروکلی حاوی سولفورافان است که برای مبارزه با سلول های عفونی در بدن ما عالی است. کلم بروکلی به بدن شما کمک می کند تا با مواد شیمیایی سرطان زا مبارزه کند و توانایی کبد را برای پاکسازی مواد شیمیایی بد از بدن افزایش می دهد.

گریپ فروت

گریپ فروت سرشار از مواد مغذی از جمله ویتامین های A ، C و B1 و همچنین اسید پانتوتنیک، فیبر، پتاسیم است. بیوتین و آنزیم های موجود در گریپ فروت چربی بدن شما را می سوزاند و به کاهش وزن کمک می کند. گریپ فروت ممکن است با برخی داروها تداخل داشته باشد، بنابراین باید قبل از افزایش مصرف گریپ فروت با پزشک خود صحبت کنید.

آووکادو

آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به بدنتان کمک می کند تا سموم مضر را دفع کند. آووکادو یک ماده غذایی غنی از مواد مغذی است که حاوی حدود ۲۰ ویتامین و مواد معدنی مختلف است و خطرات ناشی ازدیابت و بیماری قلبی را کاهش می دهد.

کلم پیچ

کلم پیچ سرشار از اسید آمینه هایی است که به افزایش هوشیاری ذهن شما کمک می کند. و می شود. کلم پیچ به دلیل سطوح بالای منیزیم و پتاسیم به کاهش کلسترول خون وکنترل فشار خون کمک می کند. این ماده غذایی را برای سم زدایی کبدتان فراموش نکنید.

کنگر

طیف گسترده ای از مواد مغذی را برای خون و کبد شما فراهم می کند. دو ماده مغذی گیاهی موجود در کنگر به کبد کمک می کنند تا صفرا تولید کند که در هضم چربی ها مهم است.

کلم برگ سبز

کلم برگ سبز سرشار از ترکیبات حاوی گوگرد و ویتامین K و A است. این ماده غذایی به دلیل داشتن ایندول-3-کاربینول، خطر ابتلا به سرطان سینه، روده بزرگ و ریه را نیز کاهش می دهد.

چغندر

چغندر حاوی بتائین است. فیبر پکتین موجود در چغندر به کبد کمک می کند تا از شر سموم خلاص شود.

اسفناج

اسفناج کالری کمی دارد، اما سرشار از مواد مغذی است. اسفناج حاوی ویتامین های A ، C، E و K و همچنین تیامین، فولات، کلسیم، آهن و منیزیم است . فلاونوئیدهای موجود در اسفناج به عنوان آنتی اکسیدان به جلوگیری از اکسید شدن کلسترول در بدن شما کمک می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد