اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سکه 317 هزار تومانی سه هفته ای شد!

سایت طلا: بهای هر قطعه سکه بهار آزادی در طرح قدیم، برای سومین هفته متوالی بر روی رقم 317 هزار تومان ثابت ماند.

به گزارش سایت طلا، هر قطعه سکه طرح قدیم طی سه هفته متوالی از 19مرداد ماه تا نهم شهریور، با قیمت 317 هزار تومان به فروش رسید. این در حالیست که سکه طرح جدید(امامی)، در زمان مشابه از 302 هزار تومان به رقم 307 هزار تومان رسید، که این امر از کاهش اختلاف دو سکه طرح قدیم و جدید حکایت دارد.

بر اساس این گزارش؛ بازار سکه طی چند هفته اخیر، شاهد آرامش نسبی بود به طوری که رکود حاکم بر این بازار موجب نوسان حداقل بهای سکه شد.
بهای انواع سکه نیز به جز سکه طرح قدیم همزمان با رشد آرام بهای طلا با رشد جزیی همراه شد.

این گزارش حاکی است؛ سکه بهار آزادی در سه هفته متوالی در طرح قدیم بر روی بهای 317 هزار تومان پافشاری و در بازار به فروش رسید.
سکه بهار آزادی در طرح امامی در روز شنبه با افت یک هزار تومان با نرخ 306 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت. در روز یکشنبه با وجود ثبات در بهای طلا، سکه طرح امامی یک هزار تومان و در روز دوشنبه با رشد یک هزار تومان دیگر به 308 هزار تومان رسید که بر روی همین بها ثابت ماند.

بنابراین گزارش؛ نیم سکه با افت 500 تومان و بهای 153 هزار و 500 تومان شنبه را آغاز و در روز یکشنبه هزار تومان رشد یافت و در روز دوشنبه 500 تومان کاهش و در روز سه شنبه با رشد 500 تومان در بازار بهای 154 هزار و 500 تومان به فروش رسید.

این گزارش می افزاید؛ربع سکه در روز شنبه با بهای 78 هزار تومان در بازار سکه به فروش رسید و در روز یکشنبه 500 تومان رشد و در روز دوشنبه با کاهش همان 500 تومان ربع سکه بر روی بهای 78 هزار تومان تثبیت شد.

گفتنی است؛ بازار در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل بود که قرار گرفتن لیالی قدر در هفته گذشته بازار بر رکود بازار سکه بی تأثیر نبود.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد