اونس طلا2335.04
مظنه14,866,000
18 گرم3,431,800
ارزش سکه33,493,098
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

کاهش محبوبیت بایدن پس از جنجال کشف اسناد محرمانه از منزل و دفترش

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، محبوبیت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پس از جنجال کشف اسناد محرمانه از منزل و دفتر سابق کار او کاهش یافته است.

به گزارش سایت طلا، بر اساس نظرسنجی جدید ایپسوس و رویترز، تنها ۴۰ درصد از آمریکایی ها عملکرد بایدن در مقام ریاست جمهوری را تایید می کنند.

محبوبیت رئیس جمهور آمریکا پس از اخبار جنجالی مربوط به کشف اسناد محرمانه در گاراژ خانه و دفتر او کاهش یافت.

بر این اساس، نارضایتی از رئیس جمهور آمریکا بار دیگر وارد روند نزولی شده و به سطح پایین تایید عملکرد وی در سال گذشته میلادی (۲۰۲۲) نزدیک می شود.

در ماه های می و ژوئن سال گذشته میلادی محبوبیت بایدن به ۳۶ درصد رسید که کمترین سطح تایید عملکرد وی بود. با این حال محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در اوایل ماه جاری به بالاترین حد خود از اکتبر ۲۰۲۱ یعنی ۴۴.۱ درصد رسید که پس از انتشار اخبار در خصوص اسناد محرمانه، این محبوبیت کاهش یافت.

این نظرسنجی چند روز پس از انتشار خبر از سوی شبکه سی‌بی اس مبنی بر اینکه اسناد محرمانه در دفتر بایدن در واشنگتن کشف شده است، انجام شد. سپس، در طول هفته گذشته، دو دسته دیگر از اسناد در خانه بایدن در ویلمینگتون پیدا شد.

پیش از این، براساس نتایج یک نظرسنجی جدید دانشگاه کوئینیپیاک مشخص شد که ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که نحوه رسیدگی بایدن به موضوع کشف اسناد محرمانه و طبقه‌بندی ‌شده نامناسب بوده و تنها ۲۲ درصد رفتار او را صحیح دانستند.

به گزارش تارنمای شبکه فاکس نیوز، بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد از آمریکایی ها معتقدند که کشف اسناد محرمانه در دفتر و منزل بایدن موضوعی بسیار جدی یا تا حدی جدی است و ۶۷ درصد نیز به دقت پیگیر اخبار مربوط به کشف این اسناد هستند.

دموکرات‌ها اکنون به شکل فزاینده‌ای نگران هستند جنجال ناشی از کشف اسناد محرمانه در منزل و دفتر سابق جو بایدن، به تکرار سرنوشت هیلاری کلینتون در ماجرای ایمیل‌های شخصی منجر شود که آغاز تحقیقات درباره آن رسوایی به باخت نامزد وقت دموکرات در انتخابات سال ۲۰۱۶ منجر شد.

به گزارش تارنمای کنگره آمریکا "هیل"، نگرانی دموکرات ها از آن بابت است که کشف اسناد محرمانه، انتظارات درباره کارزارهای انتخاباتی دوباره جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا را تحت الشعاع قرار دهد.

آنها مدعی اند که بایدن مطمئنا می تواند بر این مشکل غلبه کند اما کشف تعدادی زیادی از اسناد محرمانه کار را برای رئیس جمهوری در آستانه آغاز کارزارهای انتخاباتی اش دشوار خواهد کرد.

دموکرات ها در جلسات خصوصی خود در حیرت هستند که بایدن چگونه خواهد توانست آنچه را که اتفاق افتاده توضیح دهد و به مقایسه این اتفاق با رسوایی ایمیل های هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی می پردازند. در این رسوایی کلینتون به عنوان وزیر امور خارجه سابق آمریکا تصدیق کرد که از پست الکترونیکی خصوصی خود برای انجام امور دولتی استفاده کرده است.

به نوشته هیل، جنجال بر سر کشف اسناد محرمانه در دفتر محل کار سابق و منزل بایدن، موهبتی برای جمهوریخواهان است زیرا کار را برای حملات انتقادآمیز دموکرات ها علیه دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا به خاطر تحقیقات پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) از اقامتگاهش در فلوریدا دشوارتر می کند. در تحقیقات پلیس فدرال در آگوست ۲۰۲۲ چنین اسناد محرمانه ای در اقامتگاه و تفریحگاه ترامپ کشف شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد