اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خودروی اقتصادی سایپا با نام پاژ رونمایی شد + تصاویر و مشخصات

گروه خودروسازی سایپا در مراسم نمایندگی‌های برتر خود اعلام کرد که خودروی اقتصادی خود را با نام « پاژ » به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش سایت طلا، گروه خودروسازی سایپا در مراسم نمایندگی‌های برتر خود اعلام کرد که خودروی اقتصادی خود را با نام « پاژ » به بازار عرضه می‌کند.

پاژ همان هاچ بک اقتصادی است که طی یک پروژه مشترک با ایران خودرو، بر مبنای رنو کویید طراحی شده و قرار است. برخی کاربران شبکه‌های مجازی معتقدند این طرح به طراحی رنو کپچر بسیار شبیه است.

امکانات خودروی اقتصادی پاژ

پاژ یک محصول اقتصادی است و طبیعتا نباید انتظار قابلیت‌ها و آپشن‌های خاصی از این خودرو داشت. اما از آنجا که برای سایپا زه بغل درب هم آپشن محسوب می‌شود، این شرکت مدعی شده این محصول آپشن‌های خاصی دارد و بر اساس استانداردهای 85‌گانه عرضه می‌شود.

بر همین اساس باید گفت که این خودرو به دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD، BA، سنسور فشار باد تایرها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، جلو آمپر دیجیتال و غیره مجهز خواهد بود.

نام پاژ برگرفته از زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، شاعر حماسه‌سرای ایرانی است که در روستایی واقع در تقاطع جاده کارده به کلات نادری در 15 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد. در میانه روستای پاژ و در 700 کیلومتری شمال غرب آن دو تپه باستانی به چشم می‌خورد که به آثار و بقایای پاژ قدیم مربوط هستند و موید پیشینه تاریخی این منطقه در سده‌های نخستین پس از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد