اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اتفاقی عجیب در لیگ یک ایران/ فرود هلیکوپتر در زمین مسابقه! + فیلم

دیدارهای هفته هجدهم لیگ یک فوتبال با ۲ اتفاق عجیب همراه بود.

به گزارش سایت طلا،در حالی که قرار بود هفته هجدهم لیگ یک فوتبال ایران پس از حدود یک ماه تعطیلی امروز (چهارشنبه) از سر گرفته شود، ۲ اتفاق عجیب و جالب در شهرهای ساوه و آستارا رخ داد.

در حالی که قرار بود خوشه طلایی ساوه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه اختصاصی خودش برابر شمس آذر به میدان برود، در زمین حاضر نشد و گفته می‌شود اصلی‌ترین دلیل این قضیه، مشکلات مالی تیم ساوه‌ای است. تیم مهمان یعنی شمس آذر قزوین صدرنشین در ورزشگاه حضور یافته و با حاضر نشدن میزبانش مواجه شده است. نتیجه این بازی به احتمال زیاد با نتیجه ۳ بر صفر به سود شمس آذر اعلام خواهد شد.

پرویزی، مدیرعامل خوشه طلایی، در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید حاضر نشدن تیمش در زمین، در خصوص دلیل آن گفت: دلیل این قضیه مشکلات مالی نبوده اما نمی توانم بیشتر از این صحبت کنم و حرف بزنم!

در دیگر اتفاق عجیب امروز، دقایقی قبل از دیدار شهرداری آستارا و مس شهر بابک، تعدادی از مسئولان راه‌آهن کشور برای افتتاح خط ریلی شهر آستارا با ۲ فروند هلیکوپتر به این شهر آمدند و در زمین اختصاصی باشگاه شهرداری آستارا فرود آمدند. این اتفاق سبب شد که بازی شهرداری آستارا و مس شهر بابک که قرار بود از ساعت ۱۴ آغاز شود، با ۴۰ دقیقه تاخیر برگزار شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد