اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزئیات شاخص بورس در معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۶ هزار و ۳۷۳ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۶۸۷ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش سایت طلا،شاخص کل بورس امروز با ۶۳۷۳ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۶۸۷هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۱۵ واحد صعود در رقم ۵۲۳ هزار و ۶۴۷ واحد ایستاد.

در این بازار ۸۴۰ هزار معامله انجام شد که ۹۵ هزار و ۲۲۲میلیارد ریال ارزش داشت.

توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، معدنی و صنعتی گل گهر، ایران خودرو، شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک تجارت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۶۳ واحد افزایش داشت و به ۲۱ هزار و ۴۴۰ واحد رسید. در این بازار بیش از هفت میلیارد و ۱۶۸ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۴۶۹ هزار و ۸۸۶ نوبت بود.

شرکت سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، مدیریت انرژی تابان هور (وهور)، پویا زرکان آق دره (فزر)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، اعتباری ملل (وملل) و پخش البرز (پخش) تاثیر مثبت بر این شاخص داشتند.

در مقابل پتروشیمی مارون (مارون)، پالایش نفت شیراز (شراز)، بانک دی (دی)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، صنعتی مینو (غصینو) و پلیمر آریا ساسول (آریا) با تاثیر منفی بر این شاخص همراه بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد