اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 اکتشاف جدید و باور نکردنی دانشمندان، ما در طول شب بیش از ۱۰۰ بار از خواب بیدار می شویم

بسیاری از دانشمندان مناطق مختلف جهان ، به اکتشافات علمی جدیدی دست یافته اند که باور کردن آنها تقریبا غیر ممکن است.

بسیاری از دانشمندان مناطق مختلف جهان ، به اکتشافات علمی جدیدی دست یافته اند که باور کردن آنها تقریبا غیر ممکن است. ما در سایت طلا، این ۴ اکتشاف علمی جدید را برایتان آوردیم.

۱. ما در طول شب بیش از ۱۰۰ بار از خواب بیدار می شویم

مطالعات جدید نشان داده که ما در طول شب بیش از ۱۰۰ بار از خواب بیدار می شویم. انتقال دهنده عصبی آدرنالین باعث می شود که از خواب عمیق بیدار شویم تا خواب با کیفیت تری داشته باشیم. بیداری های کوتاه مدت، مغز را مجدداً تنظیم می کند و حافظه و اطلاعات را بازیابی می کند.

۲. بارش برف از ابر

دانشمندان روش خاصی ( بذر ابر) را کشف کردند که می توان از آن برای بارش برف از ابرها استفاده کرد. آنها مواد مختلفی را درون ابرها قرار می دهند تا باران ، برف و حتی تگرگ تولید کنند. این متخصصان توانستند با استفاده از این روش در مکانهایی که به هیچ وجه برفی وجود نداشت ( 67 دقیقه) برف تولید کنند.

۳. سگها خودآگاهی دارند

اکتشاف جدید دانشمندان نشان می دهد که سگ ها از رفتار خود کاملا آگاه هستند و می توانند رفتارشان را کنترل کنند. تفکر آنها شبیه به یک کودک نو پا است. دانشمندان می گویند که سگها تفکر روانی پیچیده ای دارند و درک می کنند که هر عملی ، یک عکس العمل دارد.

۴. خمیازه به این معنی نیست که ما بی حوصله یا خسته ایم

تحقیقات جدید نشان داده که وقتی خمیازه می کشیم در حال برقراری ارتباط با دیگران هستیم و بیشتر با آنها ارتباط برقرار می کنیم. خمیازه کشیدن یک نوع ابراز همدلی است. دانشمندان می گویند اگر کسی خمیازه می کشد و بعد از او ، دیگران خمیازه می کشند به این معنی است که با هم ارتباط برقرار می کنند و احساس همدلی می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد