اونس طلا2294.68
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

چرا افراد جذاب ، تنها هستند؟

جذاب بودن یک ویژگی خاص است که فقط به چهره و ظاهر مربوط نمی شود . همه ما می دانیم که جذابیت انجام خیلی از کارها را آسانتر می کند.اما آیا می دانستید که افراد جذاب بیشتر احساس تنهایی می کنند و تنها هستند؟

جذاب بودن یک ویژگی خاص است که فقط به چهره و ظاهر مربوط نمی شود . همه ما می دانیم که جذابیت انجام خیلی از کارها را آسانتر می کند بطور مثال جذابیت باعث می شود که براحتی دوست پیدا کنید و یا در مصاحبه شغلی موفق شوید و اینکه افراد بیشتری شما را دوست دارند. اما آیا می دانستید که افراد جذاب بیشتر احساس تنهایی می کنند و تنها هستند؟

۱. جذابیت آنها ترسناک است

براساس مطالعات اکثر مردان ترجیح می دهند با دختران معمولی صحبت کنند و از صحبت کردن با دختران جذاب اجتناب می‌کنند زیرا نمی خواهند که طرد شوند و عزت نفسشان آسیب ببیند. اما زنان بیشتر علاقه دارند که با مردان جذاب صحبت کنند تا مردان معمولی.

2. فکر می کنند آنها وفادار نیستند

وقتی با افراد جذاب روبرو می شویم، سؤالات زیادی ذهنمان را درگیر می کند بطور مثال: او خیانتکار و دروغ گو است و ...

یکی از دلایلی که باعث تنهایی افراد جذاب می شود این است که اطرافیان آنها بخاطر ترس و نگرانی از وفادار ماندن آنها، ترجیح می دهند به آنها نزدیک نشوند. زنان ترجیح می دهند مردانی که جذابیت کمتری دارند، انتخاب کنند تا نگرانی کمتری داشته باشند.

۳. فکر می کنند آنها تنها نیستند

اکثر مردم، فکر می کنند که افراد جذاب تنها نیستند. براساس مطالعات اکثرمردم ترجیح می دهند که با افرادی وارد رابطه شوند که مجرد باشند.

4. فکر می کنند آنها قابل اعتماد نیستند

افراد جذاب همیشه در نگاه اول براساس ظاهرشان قضاوت می شوند و اغلب شخصیت آنها نادیده گرفته می شود. مردان و زنانی که شرکای جذابی دارند، به آنها اعتماد ندارند. براساس گزارشات آنها شرکای خودشان را پیش هم جنسان خودشان نمی برند و سعی می کنند آنها را از دوستانشان دور نگه دارند.

۵. فکر می کنند آنها مغرور هستند

افراد جذاب وقتی در مهمانی یا یک محیط یک گوشه می نشینند به نظر دیگران بسیار مغرور به نظر می رسند و هیچ کس دوست ندارد با افراد مغرور وارد رابطه شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد