اونس طلا2324.85
مظنه14,986,000
18 گرم3,459,500
ارزش سکه33,763,458
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

ادارات و مدارس این استان ها فردا ۲۴ دی ماه تعطیل است

ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور فردا شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

به گزارش سایت طلا، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور فردا شنبه 24 دی ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

افزایش بارش نعمت الهی برف در تعدادی از استان‌های کشور طی روزهای اخیر و چند روز آینده موجب برودت هوا و افت فشار گاز در این استان‌ها شده است. بدین سبب بر اساس تصمیم استانداری ها، برای صرفه جویی در مصرف گاز برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها و مدارس در طی روزهای آینده تعطیل شدند.

برخی ادارات و مراکز آموزشی کشور فردا تعطیل شدند که فهرست این استان‌ها در زیر آمده است:

تعطیلی مدارس ابتدایی و تاخیر در آغاز کار ادارات زنجان

در روز شنبه مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان جزئیات تعطیلی ادارات و مدارس و دانشگاه‌های استان زنجان را در روز شنبه 24 دی ماه را اعلام کرد.

صفی‌الله کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان اظهار داشت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته در روز شنبه مورخ 24 دی ماه تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به جز بانک‌های منتخب و دستگاه‌های خدماتی و درمانی و امدادی از ساعت 9:30 شروع به کار خواهند کرد.

وی افزود: مدارس ابتدایی نیز در روز شنبه 24 دی ماه در بستر شبکه شاد به‌شکل مجازی برگزار می‌شود. همچنین در مقاطع دیگر مدارس و دانشگاه‌ها نیز امتحانات بر اساس زمان مشخص قبلی برگزار می‌شود.

ادامه تعطیلی مدارس و دورکاری اداره‌های اردبیل در روز شنبه به دنبال برودت هوا و مدیریت مصرف گاز مدارس استان اردبیل به تعطیلی کشیده شد و ادارات نیز فردا شنبه دورکاری می‌کنند.

به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در تمام نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت های آموزشی تمام دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام و امتحانات داخلی به زمان دیگری موکول می‌شود.

در ضمن امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته های نظری به صورت حضوری برگزار خواهد شد. همچنین به منظور مدیریت مصرف گاز، مدیران مراکز آموزشی ترتیبی اتخاذ کنند تا سیستم های گرمایشی مدارس در حداقل درجه قرار گیرند.

ادارات استان اردبیل نیز به غیر از مراکز امدادی، خدماتی و درمانی روز شنبه 24 دیماه 1401 دورکاری می‌کنند.

کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل از دورکاری همه دستگاه‌های اداری استان به غیر از مراکز امدادی، خدمات‌رسان و درمانی، فعالیت غیرحضوری مدارس و تأخیر 2 ساعتی بانک‌ها و مراکز بهداشتی در روز شنبه 24 دی، به‌دلیل برودت هوا خبر داد.

سرما مدارس ابتدایی استان قزوین را 2 روز دیگر تعطیل کرد

با تصمیم ستاد پیشگیری و هماهنگی عملیات پاسخ به بحران استان قزوین مدارس ابتدایی و مراکز پیش‌دبستانی در کل استان در روزهای شنبه و یکشنبه (فردا و پس‌فردا) تعطیل اعلام شد.

ستاد پیشگیری و هماهنگی عملیات پاسخ به بحران استانداری قزوین تشکیل جلسه داد و در نهایت با تصمیم این ستاد مدارس ابتدایی و مراکز پیش‌دبستانی در کل استان در روزهای شنبه 24 دی‌ (فردا) و یکشنبه 25 دی تعطیل اعلام شد.

همچنین این ستاد ساعت شروع کار ادارات در روز شنبه را ساعت 9 صبح اعلام کرد.

همچنین بنا بر تصمیم این ستاد مدارس متوسطه و هنرستان‌هایی که امتحانات آنها به پایان رسیده، تعطیل هستند. بر اساس اطلاعیه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم به قوت خود باقی هستند و امتحانات این مقاطع لغو نشده است.

ادارات و دانشگاه‌های قزوین روز شنبه و یکشنبه تعطیل شدند

بر اساس آخرین تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قزوین تمام ادارات و دانشگاه‌های استان قزوین روزهای شنبه و یکشنبه 24 و 25 دی‌ماه تعطیل شدند و تنها امتحانات دانشگاه‌ها و مدارس متوسطه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

با توجه به سرمای شدید هوا و افزایش شدید مصرف گاز در استان قزوین بر اساس آخرین تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قزوین تمام ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های استان قزوین روزهای شنبه و یکشنبه 24 و 25 دی‌ماه تعطیل شدند و تنها امتحانات دانشگاه‌ها و مدارس متوسطه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بنا بر اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان قزوین این تصمیم برای پایدارسازی شبکه گاز گرفته شده و همچنین تمام ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های استان قزوین از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 26 دی‌ماه کار خود را آغاز خواهند کرد.

در ضمن تنها دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند شرکت گاز، شرکت آب و فاضلاب در 2 روز آینده فعالیت خواهند داشت و بانک‌ها هم شعب منتخبی را برای رفع مشکلات اضطراری مردم باز خواهند گذاشت.

تداوم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و مدارس در گلستان/ دورکاری ادارات در شنبه و یکشنبه

استاندار گلستان گفت: به منظور مدیریت در مصرف گاز فعالیت ادارات گلستان در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی به صورت دورکاری و مدارس به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

مدارس آذربایجان غربی شنبه غیر حضوری است

بر اساس تصمیم کارگروه سوخت آذربایجان غربی، مدارس استان فردا شنبه ۲۴ دیماه غیر حضوری است.

بر اساس تصمیم کارگروه سوخت آذربایجان غربی، مبنی بر برودت هوا و افت شدید دما و لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی، تمامی مدارس ، آموزشگاههای علمی آزاد و مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش استان فردا شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران شنبه ۲۴ دی تعطیل شد / بانک‌های پایتخت فعال هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس طی فردا شنبه ۲۴ دیماه به دلیل برودت هوا و در راستای کاهش مصرف گاز خبر داد.

وی افزود: مدارس و دانشگاه‌ها به جز امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز تعطیل است.

سرمای هوا مدارس هفت شهرستان دیگر سیستان و بلوچستان را به تعطیلی کشاند

سیستان و بلوچستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تداوم سرمای هوا سبب تعطیلی مدارس هفت شهرستان دیگر این استان شامل زاهدان، خاش، تفتان، میرجاوه، مهرستان، سیب و سوران و سراوان فردا شنبه شد.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های ذکر شده مدارس ابتدایی و نیمه اول متوسطه تعطیل اعلام شده و کلاس‌های دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در این شهرستان‌ها برقرار است.

دورکاری ادارات و مجازی شدن مراکز آموزشی اصفهان در روز شنبه

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تأکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

اطلاعیه جدید در خصوص فعالیت بانک‌های اصفهان

کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان مبنی بر دورکاری ادارات و تعطیلی بانک‌های استان در روز شنبه مقرر شد به منظور انجام موارد ضروری بانکی و پاسخگویی به شهروندان، صرفا شعب مرکزی بانک‌های استان در شهرستان‌های اصفهان، کاشان، نجف آباد، شهرضا و نایین با رعایت صرفه جویی حداکثری در انرژی، به صورت کشیک از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر باز باشند.

ادارات و سازمان‌های اداری آذربایجان شرقی روز شنبه تعطیل است

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه /۲۴ دی/ تعطیل و فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی ادارات در استان سمنان تمدید شد

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان: تمامی ادارات، ارگان ها و سازمانهای دولتی استان سمنان روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

مراکز آموزشی قم فردا و پس‌فردا مجازی شد

استانداری قم اعلام کرد باتوجه به برودت هوا و به‌منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی به‌صورت غیرحضوری است.

تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی خراسان جنوبی تمدید شد

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی؛ تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه ۲۵ دی‌ ماه تمدید شد.

ادارات و مدارس خراسان شمالی شنبه و یکشنبه تعطیل شد

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت :با دستور استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت مجدد شدید دما کلیه فعالیت ادارات شنبه و یک شنبه دور کاری می‌شود.

ولیان گفت: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفاً حوزه‌های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است و امتحانات دانشگاه‌ها نیز به هفته اول بهمن ماه موکول می‌شود

اداره‌های استان البرز فردا تعطیل شدند

استاندار البرز گفت: فعالیت آموزشی مدارس و دانشگاه‌های استان البرز فردا شنبه غیرحضوری و کارکنان ادارات دورکار شدند.

مجتبی عبداللهی روز جمعه پس از بازدید از مراکز مختلف و حضور در شرکت ملی گاز و نیز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان و اطلاع از وضعیت تولید و مصرف گاز و فرآورده های نفتی کشور اعلام کرد: فردا شنبه 24 دی ماه تمام ادارات و سازمانهای استان البرز به صورت دورکاری و مدارس در همه مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری است.

مدرسه و دانشگاه های گیلان در روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت جهادی گاز، مدارس، مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان در روزهای شنبه و یکشنبه جاری به صورت غیر حضوری خواهد بود.

براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور استاندار گیلان، مدارس و مراکزآموزش عالی و دانشگاه های استان در روزهای شنبه ۲۴ دی ماه و یکشنبه ۲۵ دی ماه جاری غیرحضوری و شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه جاری ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است.

ساعت کار ادارات و مدارس کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ساعت کار دستگاه‌های اجرایی و مدارس این استان را اعلام کرد.

سید علی احمدزاده ظهر امروز در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: به دلیل کاهش دما، سرما، برودت هوا و یخبندان ساعت کار ادارات و مدارس این استان برای هفته آینده تغییر کرد.

وی این تغییر ساعت را برای شنبه 24 دی‌ماه تا پنجشنبه 29 دی‌ماه اعلام کرد و افزود: از روز شنبه ساعت کار ادارات از ساعت 8:30 صبح آغاز و تا ساعت 14:30 دقیقه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که برای روز پنجشنبه و تعطیلی آن تصمیمی گرفته نشده است. احمدزاده خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: دمای ادارات شما از 17 تا 21 درجه سانتیگراد نباید کمتر و بیشتر باشد و هر گونه تخلفی مورد پیگیری و پیگرد قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ساعت شروع مدارس در مقاطع مختلف در همه شهرستان‌ها و مناطق این استان برای هفته آینده از ساعت 8:30 دقیقه است.

تعطیلی ادارات 5 شهرستان منطقه سیستان در روزهای شنبه و یکشنبه تداوم سرما و یخبندان ادارت پنج منطقه سیستان را در روزهای 24 و 25 دی1401 به تعطیلی کشاند.

با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده و تصمیمات اتخاذ شده ستاد مدیریت بحران شهرستان زابل، روز شنبه مورخ 24 دی‌ماه تمام دستگاه‌های اجرایی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌های پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک،هامون، هیرمند و نیمروز به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان تعطیل اعلام شده است.

همچنین با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده، مدارس پیش دبستانی و دبستان در روز یکشنبه 25 دی‌ماه تعطیل است.

غیرحضوری شدن آموزش مدارس 9 شهر استان سیستان و بلوچستان آموزش مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول 9 شهر از شهرهای استان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد.

روابط عمومی آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان اعلام کرد: به استناد هماهنگی ستاد بحران استان با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و رگبار پراکنده، نحوه آموزش در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شهرهای زاهدان، میرجاوه، نصرت آباد، خاش، تفتان، سراوان، سیب و سوران، مهرستان و گلشن در روز شنبه 24 دی‌ماه به غیرحضوری تغییر یافت.

امتحانات داخلی و نهایی مقطع متوسطه دوم براساس برنامه اعلام شده برگزار می‌شود. نحوه آموزش در شهرستان‌های منطقه سیستان تابع مصوبه قبلی ستاد بحران در تمامی مقاطع تحصیلی در روز شنبه غیرحضوری خواهد بود. امتحانات داخلی این روز در روزهای آتی انجام و امتحانات نهایی مطابق برنامه تعیین شده برگزار می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد