اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا بر سر دو راهی

در حال حاضر بازار در انتظار گزارش تورم آمریکا است که در کمتر از ۲۴ ساعت آتی منتشر می‌شود.

شاخص قرارداد آتی طلای آمریکا از ابتدای سال تاکنون 3 درصد افزایش یافته است. بالاترین قیمت روز چهارشنبه برای طلای فوریه 1890.85 دلار بود که بالاترین سطح از ماه می بود که به 1910.20 دلار رسید.

به گزارش سایت طلا ،بهای هر اونس طلا در لحظه تنظیم این گزارش با نوسان جزیی نسبت به روز گذشته به 1883 دلار رسید.

در حال حاضر بازار در انتظار گزارش تورم آمریکا است که در کمتر از ۲۴ ساعت آتی منتشر می‌شود.

تمرکز سرمایه‌گذاران بر گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌متحده باقی می ماند. روزنامه نیویورک تایمز روز چهارشنبه گزارش داد سوزان کالینز، رئیس بانک فدرال رزرو بوستون گفت که تمایل دارد نرخ بهره را در نشست سیاست‌گذاری آتی بانک مرکزی یک چهارم درصد افزایش دهد.

اگرچه طلا به عنوان یک محافظ تورم در نظر گرفته می‌شود اما افزایش نرخ‌ها هزینه فرصت نگهداری شمش را افزایش می‌دهد. بانک بارکلیز اعلام کرد که با اشاره به کاهش فعالیت در بخش تولید، رکود خفیفی را در ایالات‌متحده از سه ماهه دوم مشاهده می‌کند و تا فصل چهارم ادامه دارد.

بر اساس گزارش رویترز، پابلو هرناندز دی کوس، سیاستگذار بانک مرکزی اروپا روز چهارشنبه گفت: بانک مرکزی اروپا انتظار دارد در نشست‌های آتی به افزایش نرخ‌های بهره به میزان قابل‌توجهی با سرعتی پایدار ادامه دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۳.۴۴ دلار رسید، پلاتین ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۰۶۹ دلار و ۴۷ سنت رسید و پالادیوم با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۷۷۲ دلار و ۴۸ سنت رسید.

افزایش قیمت طلا در روز چهارشنبه مصادف با افزایش ارزش سهام در وال استریت بود، زیرا معامله گران در سراسر بازارها بر روی کاهش قابل توجه تورم از شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا یا CPI که در روز پنجشنبه منتشر می شود، شرط بندی کردند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد