اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خودرویی که همانند خرچنگ به پهلو حرکت می کند !+ فیلم

هیوندای در توضیح این ویدیو می‌گوید: «اکنون، می‌توانید حرکات واقعی رانندگی خرچنگ و دور صفر را ببینید.

به گزارش سایت طلا،هیوندای سیستم اکرونر را معرفی کرد که به شما امکان می دهد به سبک "خرچنگ" رانندگی کنید.

هیوندای سیستم تراش منحصر به فرد را "سیستم گوشه الکترونیکی" می نامد. با آن، رانندگان مانور بی نظیری در موقعیت های بی شمار خواهند داشت. موارد استفاده آشکار عبارتند از پارک موازی، که در آن وسیله نقلیه به سادگی به یک طرف به سمت نقطه باز حرکت می کند، در یک خیابان تنگ شهری بپیچد یا فضاهای پارک تنگ را ترک کند، یا حتی به طور کامل در یک فضای محدود بچرخد تا در جهت مخالف قرار گیرد.

هدف اصلی این فناوری، ساده سازی پارکینگ موازی در فضاهای تنگ است. در این سیستم، هر چرخ موتور مخصوص به خود را دارد که به آنها اجازه می دهد مستقل از یکدیگر حرکت کرده و شتاب بگیرند.

کاربردهای دیگر این فناوری در رانندگی روزمره است. همانطور که توسط خودروی آزمایشی هیوندای نشان داده شده است، چرخاندن چرخ‌های عقب در همان جهت چرخ‌های جلو امکان حرکت مورب زیباتری را فراهم می‌کند که برای تغییر خطوط بزرگراه ایده‌آل است.

علاوه بر این، این فرآیند می‌تواند معکوس شود، چرخ‌های عقب را در جهت مخالف چرخ‌های جلو بچرخانند و در حین حرکت از سرعت کم و مناطق تنگ، امکان چرخش سریع‌تر را فراهم کند. در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا فناوری جدید هیوندای دور صفر به زودی وارد مدل های تولیدی می شود،

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد