اونس طلا2213.16
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

درخواست آلمان برای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران

وزیر خارجه آلمان خواستار انجام اقدامات جدید اتحادیه اروپا علیه نهادهای نظامی ایران شد.

به گزارش سایت طلا ، آنالنا بائربوک، وزیر خارجه آلمان خواستار اقدامات جدید اتحادیه اروپا علیه ایران به دلیل آنچه نقض آزادی بیان خوانده است، شد.

بر این اساس، بائربوک در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ما به فشارهای خود علیه ایران و به ویژه نهاد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ادامه می دهیم. از ماه اکتبر تاکنون ما ده ها تن از فرماندهان این نهاد را در لیست تحریم های خود قرار داده ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: پول آنها مسدود شده، تجارت برای آنها دشوار بوده و آزادی عمل آنها محدود شده است. ما در نشست بعدی شورای خارجی اتحادیه اروپا ابتکار عمل در این رابطه را در دست خواهیم داشت. قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی از نظر سیاسی مهم و منطقی است.

این مقام آلمانی در پایان خاطر نشان ساخت: موانع قانونی برای ایجاد فهرست تحریم های جدید علیه ایران باید برطرف شود. ما با شرکای اروپایی خود در این رابطه در تماس هستیم. سپاه پاسداران هم اکنون نیز در اتحادیه اروپا تحریم شده است.

مقامات اروپایی طی ماه های اخیر به دلیل ادعاهای نخ نما شده و به منظور افزایش فشارها بر ایران برای گرفتن امتیازات بیشتر در مسئله هسته ای، اقدام به اعمال تحریم های جدید علیه تهران کرده اند. با این حال، مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها به طرف اروپایی درباره سیاست های خصمانه اش هشدار داده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد