اونس طلا2337.13
مظنه14,876,000
18 گرم3,434,100
ارزش سکه33,515,628
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

امتحانات مدارس این استان در ۲۲ دی ماه لغو شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار این استان با اشاره به لغو امتحانات مدارس در پنجشنبه ۲۲ دی و برگزاری آنها در زمان دیگر گفت: ادارات در این روز دایر هستند و تمامی دورکاری‌ها لغو است.

به گزارش سایت طلا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به لغو امتحانات مدارس در پنجشنبه ۲۲ دی و برگزاری آنها در زمان دیگر گفت: ادارات در این روز دایر هستند و تمامی دورکاری‌ها لغو است.

علی اکبر عزیزی بعد از ظهر امروز با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان یزد اظهار داشت: تمامی امتحانات مدارس استان یزد در روز پنجشنبه 22 دی ماه لغو شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، امتحانات درس‌هایی که برای پنجشنبه 22 دی برنامه‌ریزی شده بود، با حفظ شرایط مشابه در زمان دیگری برگزار می‌شود.

وی همچنین در خصوص فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: همه ادارات استان در روز پنجشنبه این هفته دایر و فعالیت آنها به صورت حضوری خواهد بود.

عزیزی یادآور شد: توجه به تشکیل میز خدمت در ادارات و افزایش مراجعات مردم هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور، روز پنجشنبه این هفته دورکاری ادارات لغو و حضور کارمندان در اداره الزامی است.

وی همچنین در خصوص فعالیت دانشگاه‌های استان نیز اظهار داشت: هنوز زمان امتحانات دانشگاه‌ها شروع نشده، اما تعداد محدودی از مراکز دانشگاه‌ی در این روز امتحان دارند که برنامه امتحانی آن‌ها طبق روال انجام می‌شود.

دومین سفر رییس جمهور و هیات دولت روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به استان یزد انجام می‌شود و صبح روز پنجشنبه آیت‌الله رئیسی در میدان امیرچخماق یزد سخنرانی می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد