اونس طلا2324.6
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,300,000

علائم خطرناکی که نشان می دهد باید مدتی تنها باشید

آیا از تنهایی متنفر هستید؟ اگرچه تنها ماندن کمی کسل کننده است اما گاهی تنها بودن بسیار مهم است، خصوصا اگر این نشانه ها را دارید.

آیا از تنهایی متنفر هستید؟ اگرچه تنها ماندن کمی کسل کننده است اما گاهی تنها بودن بسیار مهم است، خصوصا اگر این نشانه ها را دارید.

ما در سایت طلا علائمی را که نشان می‌دهند شما به قطع ارتباط و آرامش نیاز دارید را برایتان آوردیم.

۱. وقتی تلفن شما زنگ می زند، عصبانی می شوید

اگر دوست دارید هروقت تلفنتان زنگ می‌خورد، آن را پرتاب کنید می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که به تنهایی نیاز دارید. بدن شما به طور ناخودآگاه به شما می گوید که از کنترل خارج شده است. به آن گوش دهید.

۲. احساس ناامیدی می کنید

اگر از همه چیز ناامید هستید، دچار «خماری انسانی» شده اید. تنهایی روح شما را سپاسگزارتر، آرامتر و قویتر می کند و باعث می شود دیگر بخاطر کوچکترین چیز از کوره در نروید.

۳. افراد بی گناه زندگیتان را محکوم می کنید یا آزار می دهید

شریک زندگی، خانواده و یا دوستتان کاری انجام نداده اما بر سر آنها فریاد می زنید و آنها را می رنجانید. شما باید مدتی تنها شوید تا متوجه شوید که با رفتارتان چه آسیبی به آنها می زنید.

۴. از اینکه تنها بمانید، متنفر هستید

شما دقیقا زمانی که از تنها بودن متنفر هستید، به تنهایی نیاز دارید. شما واقعاً به تنهایی نیاز دارید تا با افکاری که از آن‌ها فرار می کنید روبرو شوید و به ندای درونتان گوش دهید.

۵. زمانی که بدنبال تایید دیگران هستید

اینکه دوستان، خانواده، همسر و غیره شما را تایید کنند، واقعاً خوب است، اما این تاییدیه چندان اعتبار ندارد. شما باید تنها باشید تا خودتان را نه فقط بخاطر رفتارهای خوبتان بلکه بخاطر اشتباهاتتان هم تایید کنید.

۶. زمانی که احساس می کنید همه شما را آزار می دهند

وقتی دوستان یا والدینتان در خانه قدم می زنند و راه رفتنشان اعصاب شما را به هم می‌ریزد یا از کوچکترین کارهای خودتان هم متنفر هستید و غیره. این سطح از حساسیت نشان می دهد، که به تنهایی نیاز دارید.

۷. از مهمانی لذت نمی برید

اگر قبلا عاشق مهمانی و دورهمی های دوستانه بودید اما به تازگی احساس می کنید که از مهمانی و اینکه اطرافتان شلوغ باشد، متنفر هستید و احساس خستگی می کنید، یعنی نیاز دارید تنها باشید. تنهایی تعادل زندگیتان را به شما بر می گرداند.

۸. احساسات شما به هم ریخته است

گریه کردن اشکالی ندارد و هر زمان که خواستید باید این کار را انجام دهید. اما اگر اخیراً احساس می کنید که دلتان می خواهد فقط گریه کنید، یعنی روح شما آسیب دیده و نیاز به تنهایی دارید.

۹. با وجود اینکه خوابیدید، احساس خستگی می کنید

اگر ده ساعت هم بخوابید، بازهم احساس خستگی می‌کنید. نیاز به خواب و احساس خستگی بدون دلیل یعنی بدنتان به تنهایی نیاز دارد.

به هر حال، تنهایی نه تنها خوب است، بلکه برای سلامتی بسیار ضروری است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد