اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش زاکانی به قرارداد بیش از ۱.۵ میلیارد تومانی با خواننده معروف

شهردار تهران درباره قرارداد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با یکی از خواننده‌ها گفت: کاری برای حاج قاسم خوانده شد، هم دکلمه و هم شعر داشت و هم کار ارزشمند و بزرگی بوده است.

به گزارش سایت طلا، شهردار تهران درباره قرارداد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با یکی از خواننده‌ها گفت: کاری برای حاج قاسم خوانده شد، هم دکلمه و هم شعر داشت و هم کار ارزشمند و بزرگی بوده است.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه بیستمین شنبه امید و افتخار و در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار لیست املاک واگذار شده گفت: حق و حقوق شهر را می‌خواهیم بازگردانیم، در گذشته این املاک دست مجموعه‌ای بوده اما اکنون آن را پس گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه منعی برای انتشار لیست وجود ندارد، اظهار کرد: این لیست باید صحت‌سنجی شود ما برخوردهای قانونی خود را انجام می‌دهیم همواره گفته‌ام باید با گردن‌کلفت‌ها و قوی‌ترین‌ها برخورد کرد اما اینکه بخواهیم اسم بیاورم را نمی‌توانم از من لیست و اسامی افراد بزرگ را بخواهید، من حق ندارم آبروی فردی را ببرم.

شهردار تهران ادامه داد: لوگوی شهروند ۶۰۰ میلیارد تومان بود اما ۳ میلیارد تومان فروخته شد و به‌گونه‌ای فروخته شده بود که می‌گفتند امکان ندارد بتوان این لوگو را پس گرفت اما ما اقدام کردیم و لوگو را پس گرفتیم.

زاکانی درباره قرارداد درباره یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با یکی از خواننده ها گفت: کاری برای حاج قاسم خوانده شد، هم دکلمه و هم شعر داشت و هم کار ارزشمند و بزرگی بوده است.

شهردار تهران با اشاره به بودجه شهرداری تهران و برنامه چهارم توسعه گفت: برنامه را ارائه کردیم و إن‌شاءالله جمع‌بندی نهایی آن در شورا انجام می‌شود، مقدمه بودجه آماده شده است و بعد از آماده‌سازی مقدمه انتهای هفته با معاونت‌ها جلسه انتهایی را می‌گذاریم.

زاکانی درباره میزان بودجه گفت: قطعاً بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان است و قرار است برای شهر اقدامات بزرگی انجام شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد