اونس طلا2299.44
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

بازیگر مشهور ۲۶ ساله نامزد جدید آنجلینا جولی + تصاویر

آنجلینا جولی پس از دیدن بازی پل مسکال ستاره ۲۶ ساله سریال «مردم عادی» در نمایش «اتوبوسی به نام هوس» که نقش استنلی را در تئاتر آلمدیا (Almeida Theatre) لندن بازی می کند در کافه این تئاتر با پل قهوه نوشید.

به گزارش سایت طلا، آنجلینا جولی پس از دیدن بازی پل مسکال ستاره ۲۶ ساله سریال «مردم عادی» در نمایش «اتوبوسی به نام هوس» که نقش استنلی را در تئاتر آلمدیا (Almeida Theatre) لندن بازی می کند در کافه این تئاتر با پل قهوه نوشید.

شیلو، دختر ۱۶ ساله آنجلینا به آنها که مشغول گپ زدند بودند، پیوست. این ملاقات پس از گمانه زنی هایی مبنی بر جدایی پل از فیبی بریجرز، خواننده آمریکایی انجام شد. البته پیش از این، شایعاتی درباره نامزدی این زوج وجود داشت.

یکی از طرفداران عکسی از این سه نفر در اینستاگرام گرفت و نوشت: «آنجلینا جولی دیروز و بعد از اینکه “اتوبوسی به نام هوس» را دید در کافه تئاتر قهوه خوردند! دخترش هم آنجا بود.»

پل مسکال اخیراً پس از جدایی از فیبی بریجرز ۲۸ ساله، سوژه شایعات مطبوعات شده است. این زوج برای اولین بار زمانی که فیبی خود را به عنوان یکی از طرفداران سرسخت سریال «مردم عادی» که پل را تبدیل به یک ستاره کرد اظهار نظر کرده بود، با هم ارتباط برقرار کردند.
فیبی در مصاحبه ای در سال ۲۰۲۰، احساسات خود را نسبت به این بازیگر ایرلندی به وضوح بیان کرد و از او به عنوان «پسر ناز» یاد کرد.

آنها اولین حضور خود را به عنوان یک زوج در مت گالا در ایالت لس آنجلس در سال ۲۰۲۱ انجام دادند و هفته‌ها بعد رابطه خود را در اینستاگرام رسما اعلام کردند.

اخباری مبنی بر اینکه فیبی و پل سال گذشته هنگام مراسم کواچلا نامزدی خود را جشن گرفتند، شایعات نامزدی آنها پر رنگ تر کرد.
پس از اخبار تایید نشده مبنی بر جدایی آنها، فیبی در قراری با بو برنهام، کمدین آمریکایی دیده شده است.

فیبی و بو، که از سال ۲۰۲۱ با هم دوست هستند، ماه گذشته در یک برنامه کمدی به کارگردانی برنهام، کنار یکدیگر در بین تماشاچیان نشسته بودند، که شایعه رابطه عاشقانه آنها را پر رنگ تر کرد.

گفته می‌شود که بو ۳۲ ساله که این نمایش را کارگردانی می‌کرد، پس از رفتن روی صحنه برای کمک به برخی مشکلات فنی، قصد داشت تا توجه فیبی را به خود جلب کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد