اونس طلا2375.25
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

۸۹ روز دیگر آب سد لتیان تمام می شود

۸۹ روز دیگر آب سد لتیان به اتمام می‌رسد. بر اساس این گزارش، دریاچه کوچک شده و ۵۰ متر دورتر از خبرنگار خشکی دیده می‌شود ودریاچه تمام شده است تپه‌های دورتا دور دریاچه هم برفی روی آن قرار نگرفته است داغی آب روی بدنه سد هم مشخص می‌باشد.

۸۹ روز دیگر آب سد لتیان به اتمام می‌رسد. بر اساس این گزارش، دریاچه کوچک شده و ۵۰ متر دورتر از خبرنگار خشکی دیده می‌شود ودریاچه تمام شده است تپه‌های دورتا دور دریاچه هم برفی روی آن قرار نگرفته است داغی آب روی بدنه سد هم مشخص می‌باشد مابقی سدهای تهران مثل سد لار وضعیت آن هم بدتر از سد لتیان است.

به گزارش سایت طلا،در سد لتیان ۳۰ متر ارتفاع آب پایین آمده و به قدری سطح آب افت پیدا کرده که می‌توانیم به راحتی کف دریاچه سد لتیان را ببینیم.

بر اساس این گزارش، دریاچه کوچک شده و ۵۰ متر دورتر از خبرنگار خشکی دیده می‌شود ودریاچه تمام شده است تپه‌های دورتا دور دریاچه هم برفی روی آن قرار نگرفته است داغی آب روی بدنه سد هم مشخص می‌باشد مابقی سدهای تهران مثل سد لار وضعیت آن هم بدتر از سد لتیان است.

برای تامین آب تهران از آب چاه و چاه کشاورزی کمک می‌گیرند تا بتوانند آب را در شبکه آب برای تهران پایدار نگه دارند در این لحظه مصرف اب تهرانی‌ها ۳۸ هزار لیتر بر ثانیه می‌باشد هنوز هم بسیار زیاد است برای فصل زمستان باید ۳۵ هزار لیتر بر ثانیه اگر باشد آن وقت شرایط پایدار می‌باشد.

به گفته مدیر عامل آبفای تهران برای تهیه آب شرب تهران شرایط بسیار سخت است اگر هر نفر ۵۰ لیتر کاهش مصرف آب داشته باشد شرایط بهتر می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد