اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود ۲۸ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲۸ هزار و ۹۰۹ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۵۹۳ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش سایت طلا،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 11میلیارد و 700میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 6هزار و 826میلیارد تومان در بیش از 536هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 28هزار و 909واحدی در ارتفاع یک میلیون و 593هزار و 275واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شد و در مقابل شرکت‌های گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، دارو پخش و سرمایه‌گذاری شفا دارو افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۳۲۱ واحد افزایش داشت و به ۲۰ هزار و ۳۴۶ واحد رسید.

در این بازار بیش از هفت میلیارد و ۸۰۸ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۳۳۶ هزار و ۲۷۲ نوبت بود.

بیمه پاسارگاد (بپاس)، پلیمر آریاساسول (آریا)، مجتمع جهان فولاد سیرجان (فجهان)، پالایش نفت شیراز (شراز)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، پتروشیمی تندگویان (شگویا) و مدیریت انرژی تابان هور (وهور) تاثیر مثبت بر این شاخص داشتند.

در ادامه سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، پخش البرز (پخش)، شرکت سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، نفت ایرانول (شرانل)، بیمه سامان (بساما) و پتروشیمی مارون (مارون) تاثیر منفی بر این شاخص داشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد