اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 11 دی 1401

امروز یک‌شنبه ۱۱ دی در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت ۳۶هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

نرخ خرید هر اسکناس دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۳۰ هزار و ۴۱۶ تومان و نرخ فروش آن ۳۰ هزار و ۶۹۲ تومان است. نرخ خرید هر اسکناس یورو ۳۲ هزار و ۶۳۴ تومان و نرخ فروش آن ۳۲ هزار و ۹۴۰ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه معاملات امروز، حواله دلار به قیمت ۲۸ هزار و ۴۹۹ تومان فروخته و حواله یورو ۳۰ هزار و ۵۸۷ تومان معامله شد.

به گزارش سایت طلا،امروزیک‌شنبه 11 دی در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت 36 هزار و 700 تومان معامله شد.

قیمت دلار نیز تا ساعت ۱۱ و نیم در بازار متشکل ارزی به ۳۷ هزار و ۳۷۰ تومان رسید. عصر دیروز دلار توافقی با نرخ ۳۷ هزار تومان به کار خود خاتمه داده بود و حالا شاهد رشد ۳۷۰ تومانی ارزش این اسکناس هستیم.

همزمان قیمت یورو امروز ۴۷۰ تومان رشد داشت و بعد از ورود به کانال ۴۰ هزار تومان، ساعت ۱۱ و نیم صبح روی پله ۴۰ هزار و ۳۵۰ تومان ایستاد.

نرخ رسمی یورو و پوند افزایش یافت

بانک مرکزی امروز یکشنبه، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز افزایش و نرخ ۱۴ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارز‌ها ثابت ماند.

بانک مرکزی امروز یکشنبه (۱۱ دی)، نرخ هر دلار را ۴۲ هزار ریال، پوند را ۵۰ هزار و ۸۲۸ و یورو را ۴۵ هزار و ۷۶ ریال اعلام کرد.

بر این اساس نرخ رسمی پوند انگليس، یورو، یکصد ين ژاپن، لير ترکيه و دلار استراليا افزایش و نرخ دلار کانادا، روبل روسيه و یوان چين کاهش یافت.

نرخ رسمی درهم امارات متحده عربی، يکصد دينار عراق و افغانی افغانستان هم بدون تغییر باقی ماند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد