اونس طلا2369.21
مظنه14,556,000
18 گرم3,360,200
ارزش سکه32,794,668
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

گزارش آگهی؛استخدامی‌های دی ۱۴۰۱

در چند ماه گذشته شاهد تعدیل و بیکار شدن بسیاری از افراد در بازار کار بودیم و همین موضوع باعث ناامیدی و چالش‌های فراوان برای کارمندان شده است

در چند ماه گذشته شاهد تعدیل و بیکار شدن بسیاری از افراد در بازار کار بودیم و همین موضوع باعث ناامیدی و چالش‌های فراوان برای کارمندان شده است. با اینکه از دست دادن کار، امری ناخوشایند است و می‌تواند تاثیر منفی در زندگی بگذارد، اما کاریابی امری است که به امید و تلاش بسیار نیاز دارد. بازار کار امروز، بازار رقابتی‌ای شده و اگر نتوانید به خوبی از فرصت‌های شغلی جدید استفاده کنید، مطمئنا فرصت استخدام را به دیگر افراد خواهید داد.

خبر خوب برای بسیاری از کارجویان این است که در آگهی های استخدامی دی ماه می‌توانید فرصت‌های شغلی متنوع و متعددی را مشاهده کنید و از میان آنها، فرصت‌های شغلی مناسب با رزومه خود را پیدا کنید. این آگهی‌های استخدامی در سایت کاریابی ایران تلنت منتشر شده‌اند و اگر به کاریابی خود کمی سرعت بدهید و این آگهی‌ها را زودتر از دیگر متقاضیان بررسی کنید، این شانس را دارید تا در شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده ایران استخدام شوید و از مزایای کار در آنها بهره‌مند شوید.

این آگهی‌های استخدامی در گروه‌های شغلی مختلف و به مشاغل مختلفی تعلق دارد. با توجه به تنوعی که در آگهی‌های استخدامی دیده می‌شود، بنابراین این فرصت برای تمام افراد با سابقه کاری متفاوت، میزان تحصیلات مختلف و همچنین با مهارت‌های متفاوت است تا برای فرصت‌های شغلی متعددی رزومه ارسال کنند. در میان آگهی‌ها برخی از گروه‌های شغلی که بیشترین میزان آگهی را به خود اختصاص داده‌اند، شامل مواردی که در ادامه مقاله بیان خواهیم کرد و به شرکت‌هایی که در این گروه‌های شغلی، آگهی منتشر کرده‌اند نیز اشاره خواهیم کرد.

گروه شغلی بازاریابی

گروه شغلی از جمله گروه‌های شغلی است که بیشترین میزان آگهی استخدامی را به خود اختصاص داده است و دلیل آن نیز توجه و تمرکز بسیاری از کسب‌وکارها به فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات آنلاین است. در واقع با کمک بازاریابی و تبلیغات است که کسب‌وکارها می‌توانند برند خود را به مخاطبان بیشتری بشناسانند و همچنین میزان فروش و سودآوری را در سازمان خود بیشتر کنند.

شرکت‌هایی که در گروه شغلی بازاریابی اقدام به انتشار آگهی استخدامی در دی ماه کردند شامل فامیلا، گلدیران، کوبل دارو، های وب، زر ماکارون، محک، فینیکس، گروه سولیکو، یونیلیور و نام‌های دیگر می‌شود. این شرکت‌ها و دیگر شرکت‌های برتر ایران، برای مشاغل مختلف در حوزه بازاریابی و تبلیغات آگهی منتشر کرده‌اند که پرتکرارترین این مشاغل در آگهی‌های استخدامی دی ماه عبارت‌اند از:

نماینده علمی، مدیر بازاریابی، کپی‌رایتر، کارشناس بازاریابی دیجیتال، طراح گرافیک، کارشناس تولید محتوا، متخصص سئو، کارشناس تحقیقات بازار و مشاغل بسیار دیگر.

گروه شغلی فروش

در بخش فروش نیز، بسیاری از شرکت‌ها به دنبال افراد خبره و متخصص هستند تا بتوانند میزان درآمد و سودآوری در سازمان خود را افزایش دهند. برخی از این شرکت‌ها که در دی ماه نیز اقدام به انتشار آگهی استخدامی در حوزه فروش کردند شامل گلدیران، پرداخت الکترونیک سداد، افرانت، رژین فارمد، زرین رویا، سفرهای علی بابا، چاکلز، یونیلیور و دیگر شرکت‌های برتر ایران می‌شوند.

این شرکت‌ها به دنبال افرادی هستند که مهارت بالایی در مذاکره داشته باشد و در کنار آن مهارت‌هایی نظیر روابط عمومی بالا، مسئولیت پذیری بالا، توانایی در ارائه، توانایی بالا در ترغیب به خرید و در نهایت تسلط به فرآیند فروش داشته باشد. برخی از مشاغلی که این شرکت‌ها برای آن آگهی منتشر کرده‌اند شامل موارد زیر می‌شود:

نماینده علمی، مدیر فروش، کارشناس فروش، سرپرست بازرگانی، کارشناس ارشد فروش سازمانی، کارشناس صادرات، کارشناس خدمات پس از فروش، کارشناس امور مشتریان و مشاغل بسیار دیگر.

گروه شغلی حسابداری

بدون افراد خبره و متخصص در حسابداری و امور مالی، هر کسب‌وکاری با چالش مواجه می‌شود و به همین خاطر است که برای بسیاری از کسب‌وکار، استخدام حسابداران و حسابرسان از اولویت‌های آنها به‌شمار می‌آید. از این رو، در دی ماه نیز بسیاری از شرکت‌ها اقدام به انتشار آگهی استخدامی کردند و با مشاهده این فرصت‌های شغلی در ایران تلنت به نام شرکت‌هایی همچون سان استار، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، مبین نت، شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا، گروه آذرستان، کوبل دارو، گروه صنعتی هوایار و دیگر شرکت‌های برتر ایران می‌رسیم.

در میان آگهی‌های استخدامی گروه شغلی حسابداری، علاوه بر موقعیت شغلی حسابداری، مشاغل دیگری نیز دیده می‌شود. برخی از این مشاغل عبارت‌اند از:

کارشناس صدور صورتحساب، معاونت مالی، سرپرست حسابداری بهای تمام شده، سرپرست مالی و حسابداری، کارشناس حسابرسی داخلی، کارشناس ارشد بودجه، کارشناس حقوق و دستمزد و مشاغل بسیار دیگر.

گروه شغلی توسعه محصول

توسعه محصول معمولا به تمام مراحل مربوط به ارائه یک محصول از ایده تا عرضه در بازار و فراتر از آن اشاره دارد. بنابراین، می‌توان این حوزه را یکی از حیاتی‌ترین حوزه‌های هر سازمانی در نظر گرفت چرا که در صورت نبود محصول خوب، تقاضا برای آن وجود نخواهد داشت و عملا کسب‌وکار در طراحی و تولید محصول ناموفق عمل کرده است.

شرکت‌های بسیاری در ایران به اهمیت این بخش در سازمان خود پی بردند و برای تقویت نیروی کار خود در بخش محصول به دنبال افراد واجد شرایط هستند. برخی از این شرکت‌ها که در ایران تلنت آگهی استخدامی منتشر کرده‌اند شامل کروز،‌ فامیلا، فارآب، نقش اول کیفیت، داروسازی دکتر عبیدی، فرمند، زرین رویا، گروه پاکشوما، آسیاتک، ماشین سازی نیو و دیگر شرکت‌های برتر ایران می‌شوند.

این شرکت‌ها برای موقعیت‌های شغلی‌ای نظیر مهندس صنایع، کارشناس ارشد کنترل کیفیت، کارشناس تحقیق و توسعه، مهندس فرآیند، سرپرست تولید، مهندس سازه، کارشناس محصول، مدیر محصول و مشاغل بسیار دیگر آگهی استخدامی منتشر کرده‌اند.

گروه شغلی برنامه نویسی

سهم برنامه نویسی در بازار کار همیشه بالا بوده و این به دلیل تقاضای زیاد از سمت شرکت‌ها برای استخدام برنامه نویسان در شاخه‌های مختلف است. روند انتشار آگهی‌های استخدام برنامه نویس در این ماه نیز روند رو به رشدی است و شاهد هستیم که شرکت‌های بسیاری برای مشاغلی مانند توسعه‌دهنده بک‌اِند، توسعه‌دهنده وب، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، کارشناس پایگاه داده، کارشناس سیستم‌ها و روش‌ها، توسعه‌دهنده وب فرانت‌اِند، سرپرست فناوری اطلاعات و مشاغل بسیار دیگر، آگهی استخدامی منتشر کرده‌اند.

این شرکت‌ها در میان برترین‌های ایران هستند و برای بسیاری کار در این شرکت‌ها، هدف است. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به مبین نت، های وب، ایرانسل، همراه اول، پرداخت الکترونیک سداد، گروه مپنا، به پرداخت ملت، کروز، الی گشت، گروه آذرستان و دیگر شرکت‌های برتر ایران اشاره کرد.

چطور برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟

برای مشاهده تمام آگهی‌های استخدامی در دی ماه باید به سایت ایران تلنت مراجعه کنید. با اینکه ارسال رزومه برای این فرصت‌های شغلی مدت زمان و بازه زمانی مشخصی ندارد، اما برای افزایش شانس خود، خوب است که سریع‌تر از دیگر کارجویان عمل و رزومه خود را برای هر تعداد آگهی استخدامی ارسال کنید.

فراموش نکنید که این شرکت‌ها و دیگر شرکت‌ها ممکن است در این ماه برای فرصت‌های شغلی مرتبط با حوزه کاری شما آگهی استخدامی داشته باشند؛ بنابراین هر چه سریع‌تر این آگهی‌ها و شرح شغلی آنها را بررسی کنید و پس از تطبیق آنها با رزومه خود، برای هر تعداد آگهی استخدامی درخواست ارسال کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد