اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیشترین قبض مشترکان بدمصرف تهرانی اعلام شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران، گفت: امسال اولین سالی است که به صورت پلکانی برای مشترکان محاسبه قبض صورت می‌گیرد و اکنون بیشترین قبضی که برای مشترکان بدمصرف داده شده بیش از ۸۰۰ هزار تومان نبوده است.

به گزارش سایت طلا، محمدرضا بختیاری امروز در حاشیه هفدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران در نشستی خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تمهیداتی را برای برخورد با مشترکان پرمصرف و بدمصرف در نظر گرفته‌اید؟، گفت: در راستای برخورد با مشترکان بدمصرف سه مرحله اخطار به آنها داده می‌شود که تا ۴۸ ساعت نیز آب آنها را قطع می‌کنیم و تا حدود سه برابر مورد جریمه در صورت عدم رعایت اخطارها قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه امسال بر اساس پلکان افزایش تعرفه اعمال شده است، با این حال در تهران هنوز قبضی بالای ۸۰۰ هزار تومان صادر نشده است.

وی با بیان اینکه متوسط قیمت هر متر مکعب آب در شهر تهران ۲۷۰۰ تومان است، اظهار کرد: قیمت تمام شده در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰۰۰ تومان بود که یعنی مشترکان حدود ۵۰ درصد قیمت تمام شده را پرداخت می‌کنند. البته این رقم برای مشترکان پر مصرف تا ۱۲ هزار تومان نیز پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه مشترکان کم مصرف بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان پرداخت می‌کنند، گفت: ۴۵ درصد مشترکان در تهران زیر الگو مصرف می‌کنند که قبض آنها نیز زیر ۲۰ هزار تومان است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد