اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیفون ۱۴ نخرید؛ قیمت آیفون ۱۵ کمتر خواهد بود!

فروش ناامیدکننده آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس باعث شده تا اپل در اتفاقی بی‌سابقه، به فکر کاهش قیمت آیفون 15 – iPhone 15 باشد.

به گزارش سایت طلا، فروش ناامیدکننده آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس باعث شده تا اپل در اتفاقی بی‌سابقه، به فکر کاهش قیمت آیفون 15 – iPhone 15 باشد.

به‌گزارش یکی از افشاگران حوزه فناوری، اپل در حال بررسی امکان کاهش قیمت آیفون 15 در مقایسه با iPhone 14 است. به‌نظر می‌رسد قیمت‌های کاهش یافته برای مدل پایه و پلاس آیفون 15 اعمال خواهند شد. اگرچه با در نظر گرفتن سابقه اپل، احتمال کاهش قیمت محصولات این شرکت بعید به‌نظر می‌رسد، اما دلیل موجهی وجود دارد که این ادعا را به واقعیت نزدیک می‌کند.

گزارش‌های منتشر شده، همگی از تقاضای بالاتر از حد انتظار برای آیفون ۱۴ پرو و پرومکس حکایت دارند. این در حالی است که از سوی دیگر، استقبال چندانی از آیفون ۱۴ معمولی و هم‌چنین نسخه پلاس نشده است.

در این میان، منتقدان و بررسی‌کنندگان نیز تقریبا به اتفاق آرا به کاربران هشدار دادند تا از خرید مدل پایه آیفون ۱۴ صرف‌نظر کنند، زیرا نه‌تنها مزیت خاصی را در مقایسه با آیفون ۱۳ به همراه ندارد، بلکه ۲۰۰ دلار نیز گران‌تر است. علاوه بر آن، آیفون ۱۴ پلاس نیز بازخورد مشابهی را دریافت کرد و تنها وجه تمایز آن از نسخه معمولی، نمایشگر و باتری بزرگ‌تر آن است.

بدین ترتیب، پرداخت ۲۰۰ دلار اضافه و خرید آیفون ۱۴ پرو مکس منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد و امکانات زیر را به‌همراه دارد:

جزیره پویا

Always on Display (نمایشگر همیشه روشن)

پروموشن

دو برابر روشنایی بیش‌تر نمایشگر

سه دوربین به‌جای دو دوربین نسخه معمولی

سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی

محدوده زوم اپتیکال ۶ برابری

لرزشگیر اپتیکال تصویر بهتر

پرتره در حالت شب

عکاسی ماکرو

عکس‌های ProRaw

ویدوهای ProRes

تراشه A16 بایونیک

قاب فولادی ضد زنگ

پس جای تعجب نیست که فروش آیفون ۱۴ پلاس به‌طرز باورنکردنی پایین‌تر از نسخه پرو و پرومکس باشد. براساس پست افشاگری به‌نام yeus1122، فروش آیفون 14 پلاس بسیار کم‌تر از حد انتظار اپل بود و این شرکت در حال بررسی استراتژی‌ جدیدی از جمله امکان کاهش قیمت به‌منظور تغییر این روند برای عرضه آیفون 15 پلاس است.

به‌نظر می‌رسد غول کوپرتینویی قصد دارد iPhone 15 Plus را 100 دلار ارزان‌تر از نسل کنونی روانه بازار کند. بدین ترتیب، با کاهش قیمت نسخه پلاس، مدل پایه نیز باید از این قاعده پیروی کند. با فرض صحت این احتمال، دو مدل آیفون 15 پلاس و معمولی به ترتیب با برچسب قیمتی 800 و 700 دلاری عرضه خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد