اونس طلا2301
مظنه14,796,000
18 گرم3,415,600
ارزش سکه33,335,388
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

بی رحم ترین جانور پشت این چهره معصوم است! + عکس

وقتی درنده‌ای به این جانور بامزه حمله می کند، بچه‌ های خودشان را به سمت دشمن پرتاب می‌کنند تا خودشان فرصت فرار داشته باشند!

به گزارش سایت طلا، وقتی درنده‌ای به این جانور بامزه حمله می کند، بچه‌ های خودشان را به سمت دشمن پرتاب می‌کنند تا خودشان فرصت فرار داشته باشند!

کووکاها معمولاً کیسه‌دارانی خجالتی و مهربان هستند اما در صورت تحریک یا تهدید می‌توانند پرخاشگر شوند. اگر به استرالیا یا تاسمانی سفر می کنید، فاصله خود را از کوککاها حفظ کنید – آنها قرار نیست با آن ها برخورد کنند و اگر مبهوت یا اذیت شوند ممکن است گاز بگیرند.

آنها می توانند دست شما را قطع کنند

اگر آن ها را عصبانی کنید و توسط آن ها گاز گرفته شوید .ا حتمال خونریزی زیاد وجود دارد. Quokka ها همچنین به خاطر دندان های تیز و آرواره های قوی خود شناخته می شوند؛ اجازه ندهید آنها شما را غافلگیر کنند! همچنین وقتی درنده‌ای به این جانور بامزه حمله می کند، بچه‌ های خودشان را به سمت دشمن پرتاب می‌کنند تا خودشان فرصت فرار داشته باشند!

بیشتر گزش‌های کوکوکا خوش‌خیم هستند - جراحات یا عفونت‌های جدی ایجاد نمی‌کنند. با این حال، موارد کمی وجود داشته است که نیش کوکوکا منجر به عفونت هاری انسان شده است. بنابراین، اگر کوککا شما را نیش زد، فوراً از پزشک کمک بگیرید.

شما نمی توانید Quokka را به عنوان یک حیوان خانگی نگه دارید

Quokkas حیوانات وحشی هستند که می توانند خطرناک و غیرقابل پیش بینی باشند. اگر به فکر نگهداری از یک حیوان خانگی هستید، دوباره فکر کنید! خز کرکی آنها ممکن است آنها را بامزه جلوه دهد، اما آنها حیوانات وحشی هستند که برای دویدن آزادانه به فضا نیاز دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد