اونس طلا2301.38
مظنه14,976,000
18 گرم3,457,200
ارزش سکه33,740,928
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

واکنش مرندی به تهدید‌های رژیم صهیونیستی

مشاور ارشد تیم مذاکره‌کننده ایران تایید کرد تهدید‌های رژیم صهیونیستی توخالی و پوچ است.

به گزارش سایت طلا ، شبکه تلویزیونی «آر تی» گفتگویی اختصاصی با سید محمد مرندی در خصوص تهدید رژیم صهیونیستی به حمله به تأسیسات هسته ای ایران انجام داد.

سید محمد مرندی، مشاور ارشد تیم مذاکره‌کننده در مذاکرات هسته‌ای در خصوص تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اسرائیل ادعاهای زیادی می کند، اما نخست این که از تأسیسات هسته ای ایران به خوبی محافظت می شود. علاوه بر این، انتقام ایران بسیار شدید خواهد بود. رژیم اسرائیل کوچک و بسیار آسیب پذیر است و فکر می کنم آن ها هم اکنون نیز از قابلیت های ایران در زمینه موشک و پهپاد آگاه هستند.

او تاکید کرد از اینرو اگر تلاشی برای حمله به ایران صورت گیرد، این قابلیت ها بروز خواهند کرد. همچنین صهیونیست‌ها خواهند بود که برای هرگونه تجاوز، مورد سرزنش قرار خواهند گرفت. بنابراین آنان در هر تقابلی با ایران، طرفِ بازنده خواهند بود. پس اگر بخواهند عاقلانه رفتار کنند، به ایران حمله نخواهند کرد، اما در صورتی که بخواهند احمق باشند، آنگاه باید عواقبش را بپذیرند.

در همین راستا رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی که مواضع خصمانه و تندی علیه کشورمان دارد پیش از این تایید کرد این رژیم توانایی مقابله با تهدیدات هسته‌ای اصفهان (تاسیسات هسته‌ای ایران) را ندارد و با تهدیدات آن مواجه است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد