اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا مردان بعد از اینکه قلب شما را می شکنند، برمی گردند؟

وقتی مردی که عاشقش بودید، از شما جدا می شود، دلتنگی شما طبیعی است. احتمالاً از خود و دوستانتان می‌پرسید: آیا او بر می‌گردد؟

وقتی مردی که عاشقش بودید، از شما جدا می شود، دلتنگی شما طبیعی است. احتمالاً از خود و دوستانتان میپرسید: آیا او برمیگردد؟ پاسخ این است: بله، آنها همیشه این کار را می کنند. آنها به ۶ دلیل بر می گردند.

او پذیرفته که جدا شدن از شما، کار اشتباهی بوده است

اگر او اعتراف کند که اشتباه کرده و شما را رها کرده است، این نشانه بسیار خوبی است که او می خواهد شما را در کنارش داشته باشد. او متوجه شده که عجولانه یا از روی عصبانیت تصمیم گرفته و می خواهد اشتباهات خودش را جبران کند.

او سعی می کند با شما صحبت کند

حتی اگر تمام راه های ارتباطی با او را هم مسدود کرده باشید، او از یک طریق دیگر با شما ارتباط برقرار می کند. او برمیگردد اما دلش برای شما تنگ نشده، او فقط می خواهد بداند که شما چه کاری می کنید و دوست دارد در جریان جزئیات زندگی روزمره شما باشد.

از شما بهتر پیدا نکرده است

دلیل جدایی او این بوده که نمی دانسته چه کسی را می خواهد و دوست داشته با افراد دیگر هم در ارتباط باشد و مقایسه کند. وقتی متوجه می شود که به هیچ جایی نرسیده و پیشترفت نکرده، بر می گردد تا رابطه اش را از نو شروع کند. زیرا شما به رشد او کمک می کردید.

تغییر کرده است

اگر شما با او بخاطر رفتارهایش مشکل داشتید و او حاضر به تغییر آن نبوده، ممکن است متوجه رفتارهای اشتباهش شده باشد. او بر می گردد تا در کنار شما و با حمایت شما آن رفتارها را تغییر دهد.

او می خواهد فقط با هم دوست باشید

او می خواهد شما را در زندگیش نگه دارد، حتی اگر عشقی میانتان نباشد . این گزینه علت های زیادی دارد ممکن است او کسی که دلش می خواسته پیدا نکرده و دوست دارد با شما دوست باشد و پس از وارد شدن به رابطه شما را فراموش می کند. به عبارتی او فقط می خواهد با احساسات شما بازی کند و سر خودش را گرم کند.

احساس گناه می کند

او قصد شکستن قلب شما را نداشته به همین دلیل بر می گردد تا ببیند که حال شما خوب است یا دچار مشکل شده اید. قصد او کمک است اما متوجه نمی شود که این کار در واقع بدترین کاری است که انجام می دهد. این کار او باعث می شود همه خاطراتی را که فراموش کردید، دوباره بازسازی کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد